vrijdag 4 april 2014

gastdesigner kaartje

 Goedenavond allemaal!

Omdat ik in februari met dit  borduurkaartje had gewonnen bij Creaine mocht ik voor deze maand gastdesigner zijn.
Is toch altijd een hele eer dat je dan een voorbeeld kaartje mag maken en ook erg leuk om te doen.

Dit keer is de opdracht om een kaart te maken volgens een sketch en hiervoor mocht ik een stempel uit kiezen om te gebruiken.
Dit is mijn kaartje geworden
Ik zou zeggen doe gezellig mee het kan tot 28 april en er zijn weer leuke prijsjes te winnen.

Fijne avond nog!

groetjes Anita

7 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje Anita, erg leuk gedaan! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, zeg maar nee dan krijg je er twee hihi, je bent er maar druk mee, maar het resultaat mag er zijn en heel leuk voor je dat jouw kaartje zo in de smaak viel dat je gastdesigner mag zijn, dit voorbeeldkaartyje is ook erg leuk, succes en groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Je hebt een prachtige kaartje gemaakt als GD,ik vind de hartjes erg leuk uitkomen op de sketch...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk vrolijk voorbeeld kaartje is dit geworden, Anita.
    En precies volgens de sketch zag ik, mooi hoor.
    Groetjes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita, Wat heb je een leuke kaart gemaakt met deze digi. Die had ik ook uitgekozen. Maar kreeg het niet voor elkaar met de schets. Het is jouw prima gelukt. Heel mooi met de lintenmal!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend je kaartje naamgenootje, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een super leuke gastdesigner kaart heb je gemaakt met mijn layout. Echt prachtig en zo kleurrijk! Super

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen