zaterdag 12 april 2014

verjaardagskaart

Hallo allemaal!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties die ik heb gekregen op mijn geboortekaartje.
Vandaag een kaart die ik gemaakt heb voor Richtje
 als het goed is heeft ze hem vandaag voor haar verjaardag ontvangen.


 gebruikte materialen 
knipvel van Janneke Brinkman
papier en lint zijn van de action 
gebruikte stansen zijn van Marianne Design.

Deze kaart laat ik mee doen bij 

KIC challenge 30 paars/groen
Hobbyvison challenge 25  bloemen
Hobbyhome challenge 8 lentekriebels

 Ik wens jullie een fijn weekend!

groetjes Anita

21 opmerkingen:

  1. Ha Anita, wat een supermooie kaart! Zal Richtje blij mee zijn. Het ziet er zo lief uit.
    Ik wist niet dat ze jarig is vandaag...attent van je om een kaart te sturen
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb je ook super mooi gemaakt, zal ze erg blij mee zijn!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Mooie zachte kleuren. Die staat nog wel een poosje te pronken!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Wat een prachtige kaart in mooie pasteltinten..die Richtsje wordt maar verwend..wat een lief plaatje heb je gebruikt..Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een plaatje
    alles past zo mooi bij elkaar

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita
    Het is een plaatje van een kaart, daar zal Richtsje blij mee zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart, zo mooi met die zachte kleurtjes.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superkaartje, prachtig hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    mooi kaart in pastelkleuren! en inderdaad je was niet de laatste (!), ik had de kaart al af maar "vergeten" te plaatsen.
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk om te zien hoe jullie de kaartjes op de blogs hebben gezet en ik er thuis van zit te genieten! Het is net of jullie allemaal een beetje op mijn verjaardag zijn langs geweest Anita! Ook dit kaartje is zo bijzonder mooi gemaakt en staat te pronken tussen mijn andere kaarten! Dank je wel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,
    Wat een super leuk kaartje.Heel mooi van kleur en leuk geheel prachtig!!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Anita. Het plaatje van Janneke is schitterend en je hebt een mooie combinatie van alles gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart. Mooi zachte kleuren en heel mooi dp heb je gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje, hele mooie kleuren!!!Leuk dat ie meedoet met onze HH-Challenge!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita
    Hier ben ik helemaal weg van, wat is dit een beeldschoon kaartje voor Richtsje.
    Bedankt voor je lieve reacties.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is weer helemaal schitterend, een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi romantisch!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita,
    gefeliciteerd met je top 3 notering bij KIC challenge #30! Maar goed dat we onze kaart op het laatste nippertje nog hebben geplaatst hihi,
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Anita, echt ook mijn ding! Vind het een geweldig plaatje en mooie kleuren. TOP!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita. Wat een prachtige kaart. Wat heb je die supermooi gemaakt. Heel leuk met dit plaatje. Geweldig. Leuke mallen erbij gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen