donderdag 8 mei 2014

Gastdesigner

Vandaag is challenge 104 van het mariannedesign challengeblog gestart en ik mocht tot mijn verrassing deze keer gastdesigner zijn. 
Super leuk natuurlijk!

De uitdaging is om een moederdag kaart te maken met bloemen dit mag een plaatje of een stempel zijn.

Ik heb voor een borduurpatroon van Jenine gekozen en heb op Ameland heerlijk zitten te borduren.

Dit is hem geworden en ik ben natuurlijk weer heel benieuwd wat jullie ervan vinden.



gebruikte materialen LR 0300, CR1204, knipvel van Matti MB 0134
 en het borduurpatroon is van Jenine.

Dee kaart wil ik graag mee laten doen bij 
Marianne's Design Divas waar alles mag

Vanaf morgen ben ik weer afwezig ik ga namelijk weer te reumakuren nu heb ik daar wel wifi maar ik denk dat ik weer zo in de relax stand kom te staan dat ik er niet aan toe kom om op jullie blogjes te reageren ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.
Ga ik nu weer even snel verder met mijn koffer in te pakken.

Fijne avond nog!

Lieve groetjes Anita


19 opmerkingen:

  1. Wauwww wat een schitterend kaartje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind de bovenkant van de kaart écht super!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita. Wat prachtig deze mooie bloemen en de mal len die je hebt gebruikt. Super, groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    WOW..schitterende kaart, prachtig geborduurd, mooie mallen..erg mooi gedaan..en waar ga je naar toe dan ??
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit in Nieuweschans ......Fontana voor 8 dgn

      Verwijderen
  5. Hallo Anita,
    Prachtige kaart heb je gemaakt! En zo mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita
    Wat naar voor je al die kuren, ik hoop dat je er baat bij hebt, het lijkt mij vreselijk om reuma te hebben, veel sterkte en succes.
    Je kaart is prachtig geworden, mooie kleuren en details.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, Anita. Prachtig geborduurd. Ook je vorige kaart is schitterend. Geniet lekker van je keur en dat je er veel baat bij mag hebben.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty van een kaart naamgenootje, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is fantastisch Anita, een prachtige kaart.Sterkte met het kuren en daarna zien we vast weer mooie creatie's van je.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart heb je gemaakt als gastdesigner Anita!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zeg, mooi kaartje!

    Groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,
    Prachtig is je geborduurde kaart met plaatje van mattie, de patroontjes van Jenine en de plaatjes van Mattie zijn bij mij ook favoriet. Sterkte met het kuren hopelijk heb je er baat bij. We zien je van zelf weer terug in blogland.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Anita, en sterkte met het kuren.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart als gast designer. Echt prachtig, succes met kuren en we heb er wél begrip voor hoor, dat je dan minder langs komt, logisch!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dit supermooi gemaakt , ik vind hem geweldig mooi je kaart, top stansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Anita, leuk dat je gast-dt bent.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend kaartje prachtige mal,bloemen en borduurwerk.
    Een toppertje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen