vrijdag 6 juni 2014

snoesje



Hallo allemaal!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes op mijn  valpartij van afgelopen dinsdag ik heb flink gesmeerd met blauwe plekken zalf en ik ben alleen nog wat stijf en stram in de gewrichten maar met het mooie weer van dit weekend zal ook dat wel weer snel overgaan.

Dan nu mijn snoesjes kaart deze heb ik vandaag gemaakt voor de 
Marianne Design Challengeblog 106  daar willen ze graag een zomers kaartje zien met een snoesje stempel of afbeelding.


gebruikte materialen 
Pk 9091, knipvel Snoesje - Spring 
lr 0116, col 1306, col 1323 en col 1324 


Ik wens jullie allemaal een heel fijn pinksterweekend!

Lieve groetjes, Anita

20 opmerkingen:

  1. Wat een lieve Zomer-Snoesjes kaart heb je gemaakt, prachtig met die zachte kleuren!
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier en met die bloemen is het echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Wat een schattig kaartje, zo mooi zomers, lief plaatje en erg leuk zijn de bloemetjes..gelukkig géén ernstige gevolgen van de valpartij, geniet van 't mooie weer, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi lief kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooi kaartje naamgenootje, ik vind hem prachtig,
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje
    schattig plaatje en prachtig papier heb je gebruikt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Vind het een super mooie kaart.
    Blijven het altijd goed doen die snoesjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel voor het mee doen! Leuke bijdrage!
    Jen (MD Challenge team)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Anita!
    Mooi die pastelkleurtjes

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita. Wat een snoesje! prachtig gemaakt. Leuke materialen. Ik hou hier ook van. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve kleurtjes, leuke kaart.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief zomerkaartje Anita in zachte kleurtjes, ik vind hem erg leuk.
    Leuk dat je meedoet met onze zomerse MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zomers kaartje hoor, met een leuk stempel!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super kaartje
    mooie kleuren
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige zomerse kaart met het Snoesje!

    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart met al die zomerbloemen Anita
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik loop echt een eind achter met bloggen, zeker als ik de datum van jouw laatste prachtige kaart zie. Sorry hoor dat ik nog niet eerder langs geweest ben.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve zomerse kaart heb je gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne MD Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend zomerkaartje heb je gemaakt voor onze challenge Anita, mijn complimenten.
    Leuk dat je meedoet.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen