woensdag 4 juni 2014

trouwkaart

Hallo allemaal!

Gistermiddag ben ik gevallen over een blok beton.
Mijn moeder woont in een flat en de buurman van 3 deuren verder kan de hoge stap bij zijn voor deur niet meer maken dus hadden zijn kinderen maar een grote betonnen tegel voor de deur gelegd. En dat op de galerij!
pff.... ik lag echt languit handen open knieën flinke klap gehad en nu dus behoorlijk veel pijn aan mijn gewrichten .......zo niet leuk.

Flink de schrik in de benen maar ik heb wel gelijk de woningstichting gebeld mijn moeder is 85 en haar buurvrouw bijna 90 wat als die daar over struikelen..... je moet er niet aan denken.

De beheerder schrok behoorlijk en wist niet dat het daar lag hij heeft mij beloofd om het zo snel mogelijk weg te halen. Alleen hij kon dat pas op donderdag doen nu maar hopen dat er niet nog iemand over struikelt
en de buurman een gewone aanpassing krijgt die overal in de flat lig want dat is ook wel belangrijk natuurlijk.

Door de pijn vanmorgen al vroeg wakker en ben toen Johan naar zijn werk vertrok maar mijn hobbykamertje ingedoken.
brace om en maar even aan de gang want Linda haar vriendin die trouwt morgen en ze vroeg gisteravond toen ze bij ons kwam eten of ik a.u.b nog wel een kaartje voor haar vriendin wilde maken.

Dus ik allemaal spulletjes opgezocht die ik al eens van mijn zus heb gekregen en zo neer gelegd en een foto via de whatsapp opgestuurd welke ze het mooiste vond.
Ze koos voor de kaart uit de marianne en dat had ik ook wel verwacht maar omdat ik alles klaar had liggen ook de andere 2  maar in elkaar geplakt.



Deze kaart stond in de Marianne.
creatables LR0159, LR0268 en COL 1344
 letters van memory box,
knoop, touw en vlaggetjes (tape) van de action.




Gebruikte materialen de
LR 0211, LR 0280 en de LR0235 (dit allemaal van mijn zus gekregen)
de ringen heb ik een keer in duitsland gekocht en die vond ik er wel leuk bij passen.


En deze kaart alvast gemaakt voor de buren op de camping die zijn in Juli 40 jaar getrouwd,
 op de auto plak ik dan nog een stickertje met het getal 40 erop.
gebruikte materialenLR0192, LR0197 en LR0241



Deze kaarten wil ik graag mee laten doen bij
 Marianne'sdesigndivas   for that special day

Dan wens ik jullie nog een fijne avond!
groetjes Anita

14 opmerkingen:

  1. Drie mooie kaarten, de bovenste trekt het meeste mijn aandacht...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten alle 3, heel chique en stijlvol in wit. En op de poezen vind ik de wiebeloogjes zo grappig!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je zo gevallen bent. Hoop dat je er snel geen last meer van hebt. Fijn dat de beheerder wel die tegel weghaalt want zo zouden er nog meer over vallen....
    Supers zijn alle 3 de trouwkaarten! De bovenste is idd meer voor de jongere generatie dus kan me voorstellen dat je dochter die uitkoos.
    Erg leuk dat je weer gezellig meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita, wat balen zeg als je struikelt en zo terechtkomt. Je zult morgen nog wel spierpijn krijgen...dat is helaas meestal een bijkomend gevolg.
    Goed dat je meteen de beheerder hebt ingelicht. De oudjes breken snel wat, dat wil die buurman vast niet op zijn geweten hebben.
    Je kaartjes zijn enorm leuk! Heel verschillend en alle drie bijzonder!
    Groetjes en ik hoop dat je snel geen last meer hebt!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat erg voor je dat je zo gevallen bent. Gelukkig heb je niets gebroken.
    Je kaarten zijn weer suuuuuuuuuuuuuper mooi geworden.
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    Kan me voorstellen dat het schrikken was en dat je pijn hebt, is ook niet niks om zo te vallen..levensgevaarlijk die tegel.. Gelukkig had je nog wel inpsiratie om een prachtige trouwkaart te maken en ook de witte zijn erg leuk geworden..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Anita, blij dat het alleen bij kneuzen en schafen is gebleven. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Je kaartjes zijn prachtig geworden. Gelukkig kun je nog wel freubelen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    Wat is het snel gebeurd he een ongeluk.
    Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt ze zijn één voor één super.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita. Ondanks de schrik zijn je kaarten wel erg moii geworden. Ja at vervelend dat je zo gestruikeld bent. een nare ervaring en voorla als je ook nogeen flink zeer hebt gedaan. Hopelijk halen ze het blog heel snel weg, want inderdaad als ouderen dat gaat overkoemn dan....... Veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje je hebt een flinke smak gemaakt zeg
    je moet er toch niet aandenken wat er allemaal door zo'n tegel kan gebeuren, Hopelijk neemt de pijn gauw af, sterkte.

    ik vind je kaarten stuk voor stuk erg mooi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh jeetje wat een schrik zeg naamgenootje, wat zal jij een pijn hebben, niet leuk zeg. Je kaartjes zijn prachtig, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk gaat het al beter met je na de valpartij. Echt balen Anita.
    Je kaarten zijn geweldig mooi. Allemaal, stuk voor stuk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card , fabulous ! Thank you so much for entering our challenge at MDD this month!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen