dinsdag 8 juli 2014

borduurkaart

Hallo allemaal,

Bij de challenge van Marianne's Design Divas  vragen ze een kaart met bloemen.
Nu heb ik op Ameland deze kaart geborduurd hij stond nl in creatief met kaarten en ik vond hem zo leuk en ik heb altijd alleen maar borduurwerk mee als wij met de caravan weg zijn zodat ik op een regenachtig dag mij niet hoef te vervelen.



gebruikte materialen van MD zijn Lr 0293, Lr 0156, Lr 0158 en de Lr 0116
Het papier en bloemetjes zijn van de action.

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi lief kaartje in mooie kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Wat leuk borduurtje heb je gemaakt en zo mooi achter een lijstje gedaan. Mooi kaartje hoor, ik neem vaak ook iets mee om te kunnen borduren op vakantie mijn tijd goed besteden hè hihi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Anita, prachtig geborduurd!
    Hele mooie kaart.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart weer, Anita!
    Mooi gecombineerd, het DP, en het borduurtje, echt een toppertje.
    Groetjes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Anita, mooi geborduurd, ik vind je kaart prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita, wat een prachtig kaart heel leuk met dit geborduurde schilderijtje erop. Mijn moeder vond dit ook zo 'n leuk patroon. Ik zal het haar laten zien. Geweldig deze kaart! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, mooi borduurwerk, prachtig in het mooie lijstje.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is je bloemen borduurkaartje! Heerlijk om toch iets te doen hebben op vakantie. Ik neem dan meestal wat haakwerk mee.
    Gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    'wat een lief borduurwerkje, staat prachtig in de mooie mal, erg leuke kaart, fijn om iets omhanden te hebben op vakantie,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een heel ander soort borduurkaart d we normaal te zien krijgen. Gaaf gedaan!
    Mooi in het roze en de bloemen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi geborduurd stukje heb je gemaakt en zo ontzettend leuk verwerkt op de kaart, ziet er prachtig uit.,
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Anita. Mooi borduurwerk en prachtige kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. what a lovely piece of embroidery and set off beautifully with the MD die cuts. thank you for sharing with the Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super idee om de bloementjes te borduren, prachtige kaart!
    Fijn je weer te zien bij Marianne Design Diva's,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen