donderdag 10 juli 2014

zon, zee en strand

Hallo allemaal,

Voor het Marianne Design Challengeblog willen ze graag een kaart zien met zoals de titel al zegt zon, zee en strand.
En met het warme  weer van vandaag zou je willen dat je aan het strand kon liggen want het is hier erg benauwd en bij zee waait het altijd lekker en koelt het altijd heerlijk af.




Gebruikte materialen zijn de Cr 1279, Lr 0232, Lr 0230 en het knipvel IT 569
Het lijstje om het plaatje heb ik gemaakt met gebruik van mijn scor-pal ik vind het er zelf wel grappig uitzien lijkt zo net een schilderijtje.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond!

Lieve groetjes, Anita

17 opmerkingen:

  1. Hoi Anita. Wat een prachtige kaart. De materialen zijn prachtig . Leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is je strandkaartje! Leuk zijn de materialen van MD. Ik heb er ook al veel mee gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    wat een gave strandkaart heb je gemaakt, leuk het plaatje in 't lijstje en mooie combi van papier en mallen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,

    Hierbij wil ik je eerst graag even laten weten dat je link op de Marianne Design Challenge Blog niet goed werkt. De link gaat niet naar jou blog maar terug naar de MD Challenge Blog. Zou je de link alsjeblieft opnieuw willen plaatsen, zodat iedereen je mooie kaart kan vinden!

    Wat betreft je kaart ik vind dat je er een ontzettend mooie zon, zee, strand-kaart van hebt gemaakt!
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij werkt nu goed hoor Anita! Hartelijk dank voor het aanpassen.
      Groetjes,
      Marleen
      MD Challenge Blog

      Verwijderen
  5. Hoi Anita,
    Och je kaartje is prachtig die zee meeuwen zijn super op je kaartje heel mooi geheel.
    Prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er inderdaad een mooi schilderij van gemaakt. Leuk gedaan.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend zomerkaartje heb je gemaakt, ook heel erg mooi afgewerkt, groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet zeker dat ik al op deze kaart heb gereageerd. Vats bij een ander blog waar je DT-lid bent?
    Ik vind hem prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige zomerse kaart. Mooie plaatjes hé van MD. Ben er ook dol op.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig gemaakt naamgenootje, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een hele mooie kaart
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,
    Wat een mooi strandkaartje leuk het zelfgemaakte lijstje met rillijntjes. Het lijkt me ook heerlijk toeven aan het strand nu het steeds zo warm is.
    Gezellig dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje, leuk je zelfgemaakte schilderij! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige zon, zee strand kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk zomers kaartje Anita. Van mij mag de vakantie beginnen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen