zondag 10 augustus 2014

opkikkertje

Hallo allemaal!

Ik kan nog net op het nippertje deze kaart plaatsen hij is nl. gemaakt van het patroon die Christien van den Akker heeft gemaakt voor het hobbyjournaal de opdracht is dat je een kaart maakt met dit patroon en borduurt in je favoriete kleur.

Ik heb gekozen voor roze en ook groen erbij gedaan omdat ik dat toch wat leuker bij het plaatje vind passen.
Het plaatje is van Yvonne creations,
 een strikje, strass steentjes en de opkikker letters die je laatst bij het hobbyjournaal kon kopen erbij geplakt.

Het patroon en de challenge van het hobbyjournaal vind je hier


Fijne zondag nog!

Lieve groetjes Anita

11 opmerkingen:

  1. Als je hier niet van opkikkert, dan weet ik het ook niet meer...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kleurige vrolijke opkikker, Anita.
    Mooi gedaan, en succes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    wat een prachtige combintatie van borduurwerk en plaatje, het is een schatje, liefs Ans..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart.
    Prachtig geborduurd ,met een heel mooi patroon en mooi kleuren. Het plaatje past er perfect bij.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita. Wat heb je eenprachtige kaart met dit patroon gemaakt. Leuk geborduurd zo. Ik hebla verschillende manieren gezien om dit patroon te borduren dat is leuk, mooi met dit plaatje en de kleuren zijn er leuk bij. Ik heb al verschillende kaarten met dit patroon gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Anita, prachtig borduurwerk, leuk plaatje en mooie zachte kleurtjes gebruikt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    wat een kanp borduurkaartje! Heel leuk als opkikker.
    En op mijn kalender staat dat Anita de 10e jarig was. En ik weet dus niet welke Anita....was jij het? Dan nog van harte!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk, vrolijk opkikker kaartje !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart!
    Echt heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig opkikker kaartje mooi patroontje ook, ik ben gelijk volger van je blog geworden om te zien wat voor moois er nog meer voorbij komt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen