vrijdag 8 augustus 2014

vakantiekaart

Hallo Allemaal!

Wij zijn weer terug van 4 heerlijke weken Ameland!
En wat hebben we fantastisch weer gehad ....echt super!
Nu weer lekker thuis en dan kan ik jullie ook de kaart laten zien die ik naar mijn moeder heb gestuurd ook al gaan we al jaren naar ons favoriete eiland een kaartje sturen hoort erbij en daar rekent ze ook op dus de laatste jaren maak ik van tevoren al één klaar.


Ze vond hem erg mooi en belde ook gelijk dat ze hem had gekregen.
Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij de challenge van Marianne's Design Divas de uitdaging van deze keer is dat je je nieuwste producten van Marianne Design gebruikt.
En dit is mijn laatste aankoop de Cr1279 Tiny's ocean set en knipvel Tiny's beach nr 4

Dan wil ik graag Ans, Anita van Merode en Jolanda bedanken voor de mooie verjaardagskaarten die ik heb mogen ontvangen echt super leuk!

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Anita

12 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    wat heb je een prachtige, zomerse kaart voor je moeder gemaakt, leuk met de nieuwe mallen, mooi papier en plaatje..Fijn dat mijn verjaardagskaart al gearriveerd is, fijne dag..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zo koop je ze niet in de winkel: heel mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Wat heb je een mooi kaartje voor je moeder gemaakt en wel een heel toepasselijk kaartje vanaf je vakantieadres in Ameland. Vakantie is heel fijn maar thuis komen is ook altijd weer erg fijn.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! En wat heerlijk 4 weken Ameland. Helemaal mijn eiland...
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita,
    Prachtige kaart heb je gemaakt! lekker he vakantie! Wij hebben ook net 3 weken gehad!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Anita,
    Leuk je weer hier terug te zien!
    Fijn te lezendat jet het fijn gehad heb. Aan het weer lag het niet toch!? Wat een weer, we boffen. Je kaart is prachtig!
    Enne graag gedaan! Fijn te lezen dat je hem mooi vind en goed is aangekomen. ;-)
    Fijne verjaardag alvast!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart hoor, leuk gedaan. Nu weer afkicken van de vakantie hè....beetje nagenieten nog en dan gaat alles gewoon weer z'n gangetje.
    Fijn weekend, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita

    Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben en ja, we hebben dit jaar echt een heerlijke zomer. Nu nog lekker nagenieten, ook fijn. Je kaart is erg mooi, ik vind die meeuwenmal toch zo leuk en ook de manier zoals je ze geplaatst hebt en kan me indenken dat je moeder er blij mee was. Alvast een hele fijne verjaardag, Fijn weekend, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn Anita. 4 weken Ameland..... Wij zijn laatt op die hete zondag een dagje geweest. Het was niet te geloven op het strand was het ook erg heet en s op de fiets. Echt tropisch. Heerlijk met deze zomer om daar 4 weken te zijn. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt een prachtige zomerse kaart gemaakt. De materialen zijn erg mooi. Groeten Trijntje jjszelfstwongelooflijk3$

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat jullie zo hebben genoten op vakantie naamgenootje, super en wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. a beautiful summer card! thank you for sharing with the Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaart, hou zelf ook erg van die maritieme stijl,
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen