maandag 25 augustus 2014

vakantiekaart

Hallo allemaal,

Vandaag nog een vakantiekaart deze heb ik gemaakt voor een vriendin die net als ons elk jaar op Ameland met vakantie is.


Voor deze kaart heb ik de borduurmal van Ann's paper art gebruikt, het plaatje komt van het internet
en de andere materialen zijn allemaal van Marianne design.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij Ons borduurkaartenblog challenge 10 waar de opdracht is vakantie

Dan wens ik jullie nog een fijne dag!

groetjes Anita

12 opmerkingen:

  1. Hoi Anita. Wat een prachtige kaart heel leuk met het patroon zo en alle gestanste stranddingen. Leuk! Deze plaatjes blijven supermooi. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig Anita, je hebt weer een mooi borduurpatroon gebruikt, schitterend geborduurd en zo mooi afgewerkt.
    Dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zomerse kaart Anita en prachtig geborduurd.
    Groetjes, marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anita, met een heel mooi plaatjr en een schitterend borduurtje!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk zomers kaartje heb je gemaakt Anita. Heel gaaf gedaan (jammer dat het weer er nu heel anders uitziet), prachtig geborduurd en ook de mallen die je hebt gebruikt zijn erg leuk. Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    wat is je kaartje mooi geworden, dat plaatje is zó lief..een heerlijk zomers kaartje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, Anita. Wat een schattig plaatje en prachtig geborduurd.
    Ik ben net terug van vakantie en mag morgen weer naar mijn werk. Ik de afgelopen 3 weken 1 kaart gemaakt en mondjes maat gereageerd. Geen wifi op de camping. Maar nu zal ik vaker voorbij om op je blog te kijken.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo waan je je toch nog een beetje in de zomer, want het lijkt bijna wel herfst. Prachtig gemaakt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je brengt de zomer weer ff terug....heerlijk. Een prachtige strandkaart.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita, wat een heerlijk zomers kaartje heb je weer gemaakt!
    Ik vind hem prachtig! En het zomerse weer komt nog weer terug hoor! Zitten wij straks herfstige kartjes te maken is het weer 24 graden! Maar dat vind ik niet erg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie en vrolijke vakantiekaart, bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen