maandag 22 september 2014

Roze borduurkaart

Hallo Allemaal,

Het is lang geleden dat ik een kaart op mijn blog heb geplaatst maar omdat het onverwacht prachtig mooi nazomer weer werd ben ik naar Ameland vertrokken en heb daar nog heerlijk kunnen genieten van de natuur en de rust. 

Nu is alles opgeruimd en de caravan winter klaar en is het ook weer fijn om thuis te zijn lekker weer op mijn hobbykamertje te kunnen knutselen want dat heb ik toch wel gemist.

Op Ameland deze kaart geborduurd voor de wedstrijd van Creaine Challenges daar willen ze graag roze met een borduurtje en dit is hem geworden.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn roze kaartje vinden.

Allemaal een hele fijne dag gewenst!

groetjes Anita

24 opmerkingen:

  1. Woww een heel kunstwerk dat geborduur.Heel mooi geworden
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je een prachtige bloem geborduurd, een echt kunstwerkje, mooie kaart, liefs Ans..
    p.s. het is nu wel echt Herfst, somber en donker..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een prachtige kaart zeg......leuk dat je met deze beauty meedoet aan de challenge op mijn blog. Succes.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart zeg.... Leuk dat je meedoet aan de challenge op het blog van Ine.
    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo wat is dit een prachtige kaart Anita, mooi hoe je de bloem geborduurd hebt.
    Dank je wel voor het meedoen aan Creaine challenges.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, prachtig borduurtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend, wat prachtig geborduurd! Echt heel mooi gemaakt in deze kleuren en met het lieve plaatje. Je hebt gelijk dat je nog even genoten hebt, het is nu nog lekker weer en de winter kan nog lang duren.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita. Wat een leuk patroon is dit heel lief met dit hele mooie plaatje erbij. Een prachtig resultaat. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart,. Mooi borduurpatroon. Past er perfect bij.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig geborduurd Anita! Echt heel mooi.
    Nog bedankt voor je berichtje op mijn Blog, zat te twijfelen of ik het erop zou zetten.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige borduurkaart Anita, leuk dat je mee doet aan de challenge bij Creaine, schitterend patroontje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig dat je er weer bent! Wat een mazzel dat je zomaar kan vertrekken als het mooi weer is! Je zult er wel herlijk van genoten hebben! Groot gelijk als je de mogelijkheden hebt.
    Je kaart is heel gaaf! Super geborduurd! EN roze? Ja, dat kan je wel zeggen! ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,, wauwww schitterend patroon en kleur!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeeeeeetje, dat is nog eens borduren zeg. Prachtige kaart.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een onwijs gaaf kaartje Anita! Prachtig patroontje ook.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende creatie ,prachtig je borduurwerk !
    Grts Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WWoowww , wat mooi zeg , vooral
    het borduurwerk is kunstig gedaan !!

    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt lekker roze een hele mooie kaart en bedankt voor het kijken bij mijn kaart.Groetjes Sietie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita,

    WOWWWW! wat vind ik dit een schitterende kaart, leuk patroon en dan de kleur, helemaal top!!Ook de afwerking is super mooi!!!
    Lieve gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een hele mooie geborduurde kaart en je patroon is wauwwwww. Groetjes Marga. PS.ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Las net je berichtje op mijn blog. De folder van Joy!crafts kan je inzien op de pagina van Friends of Joycrafts als je je daarvoor aanmeld (of al gedaan hebt). Is wel even scrollen.
    https://www.facebook.com/groups/friendsofJoycrafts/

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie geborduurde kaart, erg mooie kleurtjes ook.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen