maandag 29 september 2014

kerstkaart

Hallo allemaal,


Vandaag heb ik een kerstkaartje gemaakt voor Ons borduurkaartenblog 
De opdracht is om een borduurkaart te maken met een plaatje van Yvonne creations.
Dit is hem geworden ook weer eens een oude hoekpons gebruikt vond het wel bij het plaatje passen zo komen de kaarsjes in het plaatje terug.



En afgelopen donderdag heb ik deze leuke candy bij Anita a la kaart gewonnen hoe leuk is dat!!



Dan wens ik jullie een fijne avond en tot de volgende blog.

Groetjes Anita

15 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en gefeliciteerd met je prijs!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita. wat een prachtige kerstkaart. heel leuk met dit patroon en de afwerking is helemaal leuk. bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent weer helemaal in de borduurmood zie ik, wat heb je een prachtige kerstkaart gemaakt, leuk detail de hoekpons,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Anita, wat een mooie kaart is dit zeg.
    Prachtig geborduurd, leuk de hoekjes, je hebt er een plaatje van gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen aan Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Wat heb je dit mooi geborduurd.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaart prachtig geworden Anita. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de kaart in een woord SCHITTEREND geworden. Dat hoekponsje is ook erg leuk!!!Het geheel is erg mooi geworden!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt. Heel mooi gedaan. En die stempeltjes zijn ook super mooi, die je gewonnen hebt...
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig geborduurde kaart.
    Bedankt voor je deelname bij ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi is je kerstkaart.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Veel plezier ermee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kerstkaart ,leuk zo met de kraaltjes en borduurwerk
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kerstkaart is prachtig Anita. Ik ga proberen je in mijn bloglijst te zetten. Maar van de week waren ze allemaal weg ???? Je ziet hem dan wel verschijnen. Maar ik moet steeds jou blog zoeken en ik zit niet vaak - op advies oogarts - opinternet. Maar laten helemaal iets anders.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is het een mooie kerstkaart erg leuk gedaan met het borduurwerk met kraaltjes.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart en gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen