vrijdag 24 oktober 2014

kerst snoesje

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik een kerstkaart gemaakt met een oude snoesjes knipvel volgens mij al 2 jaar oud maar ik blijf ze leuk vinden. De borduur ster heb ik ook al 2 jaar in mijn kast liggen en gekregen van Anneke een hobbymaatje die ik  heb leren kennen bij de workshops van Jacobi en nu komen we meestal met een groepje op de zelfde tijd te knutselen zo ook dit jaar weer bij de kreaweek altijd erg gezellig!
De kerstster nu eindelijk gebruikt Anneke!



gebruikte materialen voor deze kaart zijn 
kerstbal Lydia ornament, kerst boom classic xmas tree en de Swirly xmas tree zijn van memorybox
papier van md eline's winterpastels
snoesje van md kerst diner

deze kaart wil ik graag mee laten doen bij  
 challenge 12 gebruik een kerstpatroon

Dan wens ik jullie allemaal een  fijn weekend!

groetjes Anita

22 opmerkingen:

  1. Schitterende kerstkaart.
    De kerstbomen zijn ook onwijs leuk gedecoreerd!
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderschöne Karte, gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geweldig mooi Anita!
    Leuk die geborduurde kerst ster.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, met schitterend papier en een lief Snoesje, een toppertje!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita. Prachtig deze kaart wat leuke details en de snoesjes blijven geweldig mooi ik hou er ook erg van. de geborduurde ster is erg mooi. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoooo, deze is mooi! en oude knipvellen blijven ook leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anita,
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt met wat oud en nieuw. Leuk gedaan hoor.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De knipvellen met de Snoesjes blijven leuk, ik heb er ook nog een heleboel, leuk hoe je de ster hebt gecombineerd op de kaart, mooi gedaan, fijn weekend,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Oude plaatjes en mallen blijven altijd leuk, ze waren ook leuk
    toen ze gekocht werden, dus nu ook nog,
    en ik vind dat je er een hele mooie kaart mee gemaakt hebt ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creatie en fantastische kerstster. Mooi geheel zo met dat 'oude' plaatje hoor. Ik heb er zelf ook nog best veel in de kast liggen maar ze blijven inderdaad erg leuk! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk toch, om met oudere spullen een kerstkaart te maken, ziet er prachtig uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart. Met mooi kleuren, details en plaatje van Snoesje. Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goeie avond Anita, bedankt voor je lieve berichtje... Je omschrijft het precies met de juiste woorden... helemaal in de roos. Waarbij het bij mij soms ontbreekt, helemaal in deze omstandigheden. Xxx groetjes dankje voor je begrip en ?herkenning?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Anita!
    En..wie wat bewaart, heeft wat ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Anita
    Wat een prachtig gekaart heb je weer gemaakt, de ster blijft ook zo mooi om te borduren, Snoesje staat er prachtig op.
    Zo leuk dat je weer meedoet aan de cahllenge van Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie geborduurde kerstkaart, leuk patroon ook.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie geborduurd kerstster, leuk gemaakt, een prachtig geheel, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart, erg mooi geborduurd ook de kerstboompjes en bal vind ik erg mooi.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Anita,

    Je kaart met de ster is heel erg mooi!!! Leuk dat je ermee meedoet bij Ons Borduurkaartenblog, dankjewel!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita! Oude Snoesjes of nieuwe ... ze blijven leuk ;) Geweldig kaartje! Ben jouw ook meteen gaan volgen hihi.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita
    Wat een mooie kerstkaart super gemaakt
    groetjes Aneke

    BeantwoordenVerwijderen