vrijdag 14 november 2014

Grijs / roze vintage

Hallo allemaal!

Vandaag een kaartje in de kleuren roze en grijs.
  Dit is de opdracht bij WLVC en ik heb gewoon eens zin om aan wat meer uitdagingen mee te doen.
Gewoon om je zelf uit de dagen en nu ben ik al zo ver dat ik het toch jammer vind dat ik geen gesso heb.
Dus vanavond moet ik dat maar eens bij de action gaan kopen  zodat ik daar ook eens mee kan gaan kliederen want dat zal het eerst wel worden.
Dit is mijn kaartje geworden.


Deze wil ik graag mee laten doen bij:
 WLVC # roze/grijs

dan wens ik jullie alvast een fijn weekend!

groetjes Anita

20 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, Anita!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Anita!
    Heerlijk hoe je alles zo mooi gecombineerd hebt en er zo een mooie lieflijke romantische stijl ontstaat!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Mooie romantische kaart ,mooie details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita, die Vintagekarte ist wunderschön gemacht
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, Anita.

    Liefs, sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig hoor Anita. Leuk spul dat Gesso, ik klieder er nog steeds mee ;-).
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij WLVC. Succes.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    Ja ga maar lekker Gesso halen, leuk spul..
    Je kaartje is mooi in deze kleurencombi..echt vintage,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje!!!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een schitterende kaart heb je gemaakt Anita, prachtig in deze warme kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie en romantische kaart Anita. En de volgende keer zien we wel een kaartje met gesso verschijnen ;-)
    Deze mag er in iedergeval ook zijn hoor!

    Groetjes Janneke GDT WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Anita wat weer een schitterende kaart. Leuk gemaakt met deze mooie mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Anita....heel mooi gemaakt. En wat de gesso betreft...je krijgt ook een heel leuk effect met een flesje tipp-ex...weet ik uit ervaring haha.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC. Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    je kaartje is enig! Ik mis geen gesso. Het is wel heel leuk om me te werken en inderdaad met en beetje tipp ex kan het ook. Ik denk dat gesso van Action goedkoper is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Wat een schitterende kaart zeg ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Anita!!

    sukses met de Gesso!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig is deze vintagekaart in roze/grijs. Enne...ik mis geen gesso hoor. Ik gebruik het zelf ook niet altijd. Wel beinkt ik altijd alle randjes met distress ink, meestal pumice stone.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super mooie kaart heb je gemaakt voor onze grijs/roze challenge.
    Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    Christa ; DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige vintagekaart Anita, mooie stans heb je gebruikt!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita wat een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt! Ik vind de kleuren super!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen