zaterdag 22 november 2014

Home sweet home



Goedemorgen allemaal!

Vandaag een verhuiskaartje deze heb gemaakt voor de Cards en Scrap Challengeblog
De opdracht is om een kaart te maken met een sketch.


De vlaggetjes heb ik geknipt en bestempeld met letters van de action.
De andere materialen zijn allemaal van Marianne design verder de tekst nog op lint gestempeld en alles een beetje ingesmeerd met Gesso zodat het ook een beetje een klus uiterlijk krijgt.

Dan wens ik jullie nog een fijne dag!

Groetjes Anita

13 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    wat een leuke verhuiskaart, mooie vlaggenlijn en dat stempelen op lint is ook leuk !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Anita.
    Aan de klus dan maar ;)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita Heel mooie deze kaart. en lekker gesmeerd met de gesso! dat heb ik ook net bij een kaart gedaan.... Geeft wel een mooi effect. Deze kaart heb je weer prachtig gemaakt Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita, ik vind 'm erg leuk en stoer in deze kleuren! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze vind ik echt gaaf! Mooi gedaan.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een super leuke verhuiskaart geworden en je hebt 'm erg leuk afgewerkt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita ik vind het echt hartstikke leuk gedaan!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart. De sketch heb je prachtig verwerkt op je kaart.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuke kaart heb je gemaakt en leuk dat je het een klus uiterlijk hebt gegeven. Gezellig dat je mee doet met Cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige uitvoering van de schets! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen