maandag 15 december 2014

Kaart met sketch

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart en ik heb nog steeds niet echt een oplossing voor het verwijderen van een blog uit mijn leeslijst.
 Raar het is een blog die ermee is gestopt en nu heeft iemand anders de naam over genomen en krijg ik dus de blog berichtjes van die persoon in mijn leeslijst terwijl ik daar geen volger van ben. Snappen jullie het nog? Ik heb dus ook geen idee hoe ik dat uit mijn leeslijst moet verwijderen? 

Vandaag een verjaardagskaartje deze heb ik gemaakt voor een clubgenootje ik heb gebruik gemaakt van de sketch van het Kaartjes-Inspiratie Challenges Blog  namelijk challenge 48
een sketch kaart maken vind ik toch altijd lastig want mag je er wel of niet meer bij doen dan de sketch laat zien?  ik heb toch maar wat bloemetjes er bij gedaan anders vond ik het wel een beetje kaal. 

Dan ga ik nu weer even aan de kerstkaart en dan staan er ook nog wat babykaartjes op het programma dus ik ben nog wel even zoet.

Fijne avond nog!

Groetjes Anita

17 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Anita, hier wordt zij heel blij van.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anita, hele mooie kleuren.
    Ik begrijp wat je bedoel. Ik heb er ook wel eens last van gehad.
    Hopelijk kan ik je hierbij helpen.
    op dashboard. Ga naar leeslijst beheren dat is het onderste rechtse vierkantje met ster erin. (er staan er twee rechts boven, neem het onderste hiervan dus).
    Al de blogs die je volgt worden weergegeven. Zoek diegene op die je niet meer volgt, hij staat namelijk hier nog wel in. Een nieuwe naam onder een oud blog. Klik op die blog op "instellingen". Daarna krijg je het venster als je een blog wilt volgen maar klik op "volgen van deze site beëindigen"(rechts staat dat) En dan op klaar.
    Hopelijk heb je er wat aan. Bij vragen stel ze gerust.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn te horen dat het gelukt is, graag gedaan.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  3. Hoi Anita,
    wat een supermooie kaart, leuke sketch, mooi plaatje en weer top afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita

    je hebt prachtige kaarten gemaakt en nog bedankt voor je bezoekje.Ik ben ook je volger geworden.
    gr Janny en fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Anita !!! De bloemetjes horen er ook echt bij .
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart en de sketch heb je prachtig verwerkt op je kaart.
    Met mooi dp en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Anita!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Anita! En ook ik vind dat de bloemetjes het net even af maken!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje! Wat jij beschrijft heb ik ook eens bij de hand gehad. Dat lukt eerst ook niet. uiteindelijk wel, maar ik weet niet meer hoe ik dat gedaan heb. Misschien is zoals Anita schrijft.
    Succes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vintagekaart Anita, super gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita wau, wauw! Zo mooi weer :) Fijn dat je door de tip van Anita een oplossing hebt gevonden!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita wat een mooi kart. Leuk gemaakt volgens de schets. Ik had ook heel vaak van die ongewenste reacties in de mail. Ik heb allen reageren met Google account en nu is het voorbij Ik weet niet welke tip Anita had..... ? Maat ik las dat het over is. Nou dat is het belangrijkste!. Nog bedankt voor het meedoen bij KIC. Groeten Trijntje


    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een mooie blauwe kaart geworden hoor Anita. Leuk dat je mee speelt bij KIC.

    groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow heel mooi. Gezellig dat je ook meedoet met de challenge bij KIC. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen