dinsdag 13 januari 2015

Don in de hoofdrol

Goedenavond allemaal!

Bij het Don & Daisy blog willen ze graag een Creatie zien  met Don in de hoofdrol.
Ik heb er maar een fleurig zonnig kinderkaartje van gemaakt.
Ook al is het buiten herfst op het kaartje is het voorjaar al begonnen.
gebruikte materialen zijn: LR0204,gras en vogeltje, LR0203 boom, LR0205 vogelhuisje, LR0312, deur, LR0316 buxus, LR0290 vogels op tak, knipvel ddk3204 en het papier PK9089.
 Deze kaart laat ik mee doen bij:
Don &Daisy Challenge 20 #  Don in de hoofdrol.

Dan wens ik jullie nog een fijne avond!

Groetjes Anita


20 opmerkingen:


  1. Ik vind het een mooie en vrolijke kaart, leuk gemaakt ☺

    Fijne avond
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk en vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anita, daar hoef je niet eens perse kind voor te zijn hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig kaartje Anita, was het maar vast lente!! Leuk dat je meedoet aan de D&D-Challenge, succes!!

    xx Irene (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat ziet er toppie uit! Ik hou erg van de tafereeltjes. Vast omdat ik er zelf niet goed in ben.....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita, ben begonnen om weer eens langzaam de draad op te pakken en bij mijn bloggers langs te gaan. Wat een mooie en vrolijke voorjaarskaart heb je gefreubeld ! Heerlijk om zo een kaartje te zien na al die rotregen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    écht een leuke kinderkaart heb je gemaakt met Don en wat een leuk model!
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Anita. Ik krijg al weer zin in het voorjaar als ik dit kaartje bekijk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fleurig kaartje inderdaad! Leuk dat je meedoet aan de Don and Daisy challenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi fleurig kaartje Anita, hiermee krijg je dat fijne voorjaarsgevoel ik heb nu wel even genoeg van al die regen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. weer zo'n mooie kaart Anita, toppie!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita je kaart is super leuk! Lekker lente gevoel krijg ik ervan :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita. Wat prachtig deze zeskantige kaart" leuk gemaakt zo met Don. Prachtig afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die Don..die is hard aan het werk in zijn tuintje. Leuk gedaan!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk tafereeltje, je krijgt zo spontaan zin in het voorjaar. Moeten we toch nog even op wachten als ik de weersberichten mag geloven.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heeft Don een mooi tuintje!!!
    Een gezellige kaart!
    Leuk dat je meedoet bij de challenge van Don en Daisy.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke, fleurige kinderkaart, Anita. En het tuintje staat er mooi bij.

    Groetjes,Sylvia,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart Anita! Ik krijg gelijk zin in het voorjaar, hihi.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen