dinsdag 6 januari 2015

snoesje

 Hallo allemaal!

Vorige week ben ik flink in de prijzen gevallen eerst bij  
 Vandaag lagen beide pakjes al op de deurmat echt super mooie spulletjes.

 Vorige week zag ik ineens deze leuke kaart voorbij komen van Wybrich en ik bedacht mij dat ik nog zo'n plaatje had liggen dus geinspireerd door haar heb ik er dit nieuwjaarskaartje van gemaakt.

gebruikte materialen zijn:
LR0237 champagneglas, 
CR1234 klok, knipvel
cardtopper snoesje 1 en het 
papierpapier PK 9113

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:

Marianne Design Kreadiva's snoesje op je kaart

Fijne avond nog!

Groetjes Anita

13 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen en dat Wybrich je heeft geinspireerd (doet ze mij ook heel vaak!) tot deze enige kaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje is dit geworden Anita. Ook ik ben een volger van Wybrich met haar mooie kaarten, maar jij kunt er ook wat van hoor!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, Anita.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart, Anita. Lief plaatje. Gefeliciteerd met je prijzen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Leuk hoor om spulletjes te winnen, en je hebt ook
    een mooie kaart gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh gezellig pakjes op de deurmat...gefeliciteerd hoor. Leuk dat je voor deze lieve kaart geïnspireerd geraakt bent door Wybrich, zij maakt inderdaad hele mooie kaarten. Dat maakt bloggen zo leuk toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, je hebt je goed laten inspireren en je eigen draai er aan gegeven.
    veel plezier met je nieuwe spulletjes.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita wat een mooie nieuwjaarskaart heb je gemaakt! Wybrich maakt inderdaad zulke schitterende kaarten leuk dat je zo geïnspireerd bent door haar! Super leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen :) Dik verdiend! Succes met de challenge :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Anita, moo geklerd en leuke kleuren en stansen gebruikt!!
    XX Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje, Anita. En wat leuk dat je in de prijzen gevallen bent, gefeliciteerd.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,
    Heel mooi gemaakt, leuk om ergens inspiratie op te doen, ben benieuwd naar je prijzen..foto?
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita wat leuk om de glaasjes erbij te zetten. De snoesjes blijven altijd erg mooi op een kaart.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adorable! Thanks for joining us at MD Kreadiva's this month.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen