zaterdag 14 februari 2015

Valentijns kaartje

Vandaag een valentijns kaart deze heb ik voor mijn dochters  gemaakt.
 Ik was alleen vergeten een foto te maken maar gelukkig was Linda thuis vandaag en die heeft even een foto voor mij gemaakt. Ik heb hem gisteren met een dikke kus erop op de post gedaan een super leuk actie van PostNl niet plakken maar kussen.
Het voorbeeld van deze kaart heb ik gehaald uit The Collection XL van MD.



Deze kaart laat ik mee doen bij:
Anreda # Liefde

Iedereen nog een hele fijne valentijnsdag!
groetjes Anita

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke Valentijnskaart heb je gemaakt voor je dochters! Gelukkig heeft Linda er nog een foto van kunnen maken want dit had ik niet willen missen ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh la la wat een heel mooi valentijnskaartje Anita,
    fijn weekend
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt !!
    En wat heb je mooi papier heb je gebruikt.
    Fijn weekend
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie Valentijnskaart,Anita. Leuk die verliefde poezen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt. Mooi met de schaduwkatten erachter.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig met die 2 katten, daar kun je echt alle kanten mee op!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohlala, dat ziet er heel lief én leuk uit Anita. Wat grappig die wiebeloogjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Anita. Leuk zijn. Deze 2 katten. Mooi dp papier heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke valentijnskaart Anita! Een leuke actie van Postnl.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke valentijnskaart voor je dochters Anita.
    Van het kussen op de kaarten inplaats van een postzegell wist ik niet, leuk gebaar van de Post, doen ze eindelijk iets goeds.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige Valentijnskaart heb je gemaakt voor je dochter,
    de French cats blijven leuk, mooi papier en erg leuk afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, Anita. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Heel gaaf is ie weer.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart. Eens wat anders dan rood. Echt super!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. GAAFFFF...leuk dat je mee doet met de challenge op de blog van Anreda.
    Bedankt ! Nu maar duimen draaien *lol*

    Groetjes, Erna (www.anreda.nl)

    BeantwoordenVerwijderen