maandag 2 februari 2015

zwart wit

Goedemiddag allemaal!

Vandaag deze kaart afgemaakt  lag al een paar dagen klaar om geplakt te worden  maar ik was er niet helemaal tevreden over.
 Ik zie bij anderen altijd de mooiste vintage kaaren voorbij komen volgeplakt met van alles en nog wat maar mij lukt dat op de een of andere  manier niet.
Dus het is gewoon weer een rustig vintage kaartje geworden.

Gebruikte materialen zijn:
LR0322, Df3409, Cr1209, Lr0157 , 
VK9535 en de Pk 9119.

Deze kaart laat ik mee doen bij:

WLVC # embossing op je kaart
Cards2Create # vintage kaart

Dan wens ik jullie nog een fijne dag!

Groetjes Anita

24 opmerkingen:

  1. Je moet ook niet teveel naar anderen kijken Anita....misschien is dat nu juist jouw ding wel niet....of je groeit er vanzelf nog in....Voorlopig is dit een prachtige kaart met heeeeele mooie embossing dus.......wees tevreden.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC aan de challenge en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    hele mooie vintage-uitstraling heeft je kaart, alles mooi gecombineerd,
    liefs Ans
    p.s. op mijn blog staat een update over vanmorgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita, geweldige mooie kaart zo in het zwart, wit.
    Leuke details heb je gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij lukt dat ook niet, hoe sommige dat kunnen, en dan denk ik ook weleens...bah...weer niet gelukt.
      Maar ieder zijn ding hoor! Misschien past dat gewoon niet bij ons. ;-)
      en de groetjes aan je zus.

      Verwijderen
  4. Ik vind hem heel mooi hoor!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita,
    Ik vind hem prachtig, ik vind sommige vintage veel te druk, maar dat is natuurlijk verschil van smaak! ik vind je kaart prachtig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anita, die Karte ist ein Traum
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet zo twijfelen over je kaartje hoor Anita.. Dit is toch prachtig én vintage. Het is juist leuk om je eigen stijl te houden.
    Bedankt dat we deze kaart mogen bewonderen bij WLVC.
    Kom je morgen ook langs voor de nieuwe challenge?

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie vintagekaart Anita en gewoon blijven proberen met vintagekaarten maken het komt van zelf ik herken het probleempje ook.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is prachtig hoor Anita. Het is mooi vintage, niet te druk maar niks te weinig. En weet je, ieder heeft zijn eigen smaak en idee. Ik vond vintage in het begin ook best moeilijk en nu gaan ze vanzelf.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw ik vind je kaart prachtig Anita, ik kan het ook niet hoor, maar wij hebben weer andere capiciteiten toch.
    Ik vind je kaart super goed gelukt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaart ook prachtig!!!
    En ook ik kan het niet...probeer het wel maar lukt niet.
    Wij zijndan waarschijnlijk weer beter in ander dingen hihih

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie vintagekaart Anita. Een rustige kaart heeft ook zijn charmes hoor !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaart prachtig Anita, ik ben ook niet zo van de overvolle kaarten hoor, rustige kaarten kunnen ook heel goed vintage zijn als je vintage elementen er op verwerkt en dat heb jij zeker gedaan.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woww deze is ook prachtig hoor. Dank je wel voor hetmeespelen bij Cards2Create!!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem schitterend Anita. En ik hou wel van iets minder op de kaart! xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita het is een schitterende kaart! Ik vind dat jij heel mooie vintagekaarten maakt :) Het hoeft ook niet altijd druk te zijn ;) Echt heel mooi!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een mooie chique kaart geworden, Anita. Vele mooie details.Nu zie tenminste nog het mooie designpapier. En de mooie mal.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi en stijlvol in zwart-wit, Anita.
    Originele details heb je gebruikt. Heel mooi gedaan.
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi deze stijlvolle zwart/wit kaart.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very beautiful and elegant card!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige vintage kaart Anita! Het hoeft niet altijd helemaal volgeplakt te worden.
    Gr Wybrich

    BeantwoordenVerwijderen