woensdag 25 maart 2015

baby kaart

Goedemorgen allemaal!

Dit word mijn tweede blogpost voor vandaag de afgelopen week waren we hier geveld door het griepvirus dus ook niet zoveel op blogger geweest de puf en energie om iets te gaan doen is dan ook nog ver te zoeken maar dat zal binnenkort wel weer terug komen denk ik.
Deze kaart heb ik een tijdje terug voor Linda gemaakt ze heeft de laatste tijd regelmatig geboortekaartjes nodig en de jongenskaartjes waren op of ik aub eentje wilde maken....en dat doe ik natuurlijk graag.


gebruikte materialen zijn:
col 1313, col 1315 en  het papierblokje komt van de wibra

deze kaart wil ik mee laten doen bij:

Hobby Nu  # Een blauwe geboortekaart
Marianne's Design Divas # For A man or A boy

En afgelopen week werd ik ook nog verrast door Anreda daar was ik via de random de winnaar geworden van de Valentijns Challenge en kreeg ik deze fantastische prijs toegestuurd. 


   Dan wens ik jullie nog een fijne dag!

Groetjes Anita

16 opmerkingen:

  1. Hoi Anita ik had je al gemist... Maar er zijn veel mensen die ziek zijn... Gelukkig ben je weer opgeknapt. Je babykaart is erg mooi. Leuke materialen. Het kaartje hieronder voor Mandy. Ook. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Anita. Vervelend hoor dat je je niet lekker voelt, hoop dat je snel weer helemaal beter bent.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, daar weet je vast wel weg mee.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig babykaartje! Gefeliciteerd met je gewonnen prijs!! Wat leuk :) Ben blij te lezen dat je weer beter bent :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief lief lief... Wat een schattige babykaart. Erg mooi papier en malletjes gebruikt hoor. En je uiltjes enveloppenkaart had ik gemist. Ook die is een ware bjoetie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje Anita en het kaartje voor Mandy hieronder vind ik ook erg mooi geworden! Beterschap en doe het kalm aan hoor!!
    Liefs en xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart Anita! En een prachtige prijs heb je gekregen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    je hebt een schattig en lief babykaartje gemaakt..
    wat heb je een mooie prijs gewonnen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke prijs gewonnen Anita, daar ga je vast weer iets moois mee maken als je wat verder opgeknapt bent. Je babykaart is een lieverdje, leuk zoals de baby uit het wiegje piept...
    Beterschap nog,
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Balen dat de griep in jullie huis was... Een schatje is je babykaartje! En ook het kaartje hieronder is leuk.
    Je hebt een leuk prijs gekregen. Veel plezier ermee!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anita !!!
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, daar kan je weer mooie creaties mee maken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje, prachtig gedaan. Gefeliciteerd met je prijs!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi babykaartje heb je gemaakt! Echt schattig. Ze zijn ook zo leuk om te maken...
    En gefeliciteerd met je prijs!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje! En wat een leuke prijs heb je gewonnen. Ben benieuwd wat je er mee gaat maken.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele lieve babykaart !
    Leuk dat je mee doet met de challenge van Marianne's Design divas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a beautiful and cute baby card you have made!!!
    Thanks for join us at Marianne Design Divas!
    Greetings,
    DT Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig baby MD kaartje..Fijn dat je kon meedoen bij Marianne Design Divas challenge..tot snel en succes,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen