donderdag 9 april 2015

Daisy

Hallo allemaal,

Vandaag nog een kaartje met daisy en zo kan ik jullie ook gelijk vertellen dat ik de komende tijd niet aanwezig ben op blogger.
Het is namelijk weer tijd voor mijn jaarlijkse reumakuur ik ga weer heerlijk genieten van de warmte van het thermaalbad en de sauna's en natuurlijk de heerlijke behandelingen en lekker uitrusten.

Maar dan nu mijn kaartje ik heb mij laten inspireren door Anja Zom


Deze kan ik nog net op het nippertje mee laten doen bij 
 Don en Daisy blog # Lente

Dan wens ik jullie nog een goede nacht!

En graag tot een volgende keer.

Groetjes Anita

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Anita, mooi plaatje lieve vogeltje en mooie zachte kleuren. Helemaal lente, Ook mooie mallenkeuze!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt ....
    Ga maar lekker genieten van het kuren, laat je maar goed in de watten leggen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heel mooi en lief kaartje Anita! Laat je heerlijk verwennen tijdens het kuren en ik hoop dat je je dan weer beter voelt dan de afgelopen tijd!
    Liefs en xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Anita!
    Prachtige zachte voorjaarskleuren heb je gebruikt, helemaal super...
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Anita! Heel mooie kleuren en je hebt de materialen super leuk verwerkt :) Geniet van je kuur :) !!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk kaartje Anita.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Anita, tof dat je nog net op tijd bent om aan onze challenge mee te doen.....succes! Ik wens je een heel fijne tijd en dat je herboren terugkomt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Anita ! Ik vind de bloempjes heel mooi in die pasteltinten! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    wat heb je een prachtige kaart gemaakt alles weer super gecombineerd..wens je veel succes met je reumakuur en dat het je maar mag helpen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anita
    Het is niet aardig als ik ga zeggen geniet van je reuma kuur, maar het zal voor jou wel fijn zijn, wie weet kom je er weer een stuk beter uit.
    Ik ga je dan veel succes wensen met je reumakuur.
    Je kaart is prachtig, zo schattig met het plaatje en bloemetjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje lekker vrolijk! En rust maar lekker uit Anita. Wanneer kom je weer terug? Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke weer, Anita!
    Geniet, en ontspan lekker, meis! Fijn energie op doen, kunnen wij weer lekker van je leuke creaties genieten!
    Tot later, en liefs van mij, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Ik hoop dat het kuren je goed doet en dat je lekker kunt uitrusten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi en lief kaartje Anita
    Succes met de kuur.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie en lieve kaart,Anta. Super leuke pastel tintjes.Veel succes met de kuur en dat je maar herboren terug mag komen.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita wat een prachtige kaart met Daisy en wat een mooie Kleuren. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schattige kaart Anita!
    Hopelijk doet het kuren je veel goeds en je weer uitgerust terugkomt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel lief kaartje met deze pastel kleuren.
    Hoop dat het kuren je goed doet en je weer uitgerust naar huis kunt gaan.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige lentekleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige lentekleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig kaartje en in mooie pastel tinten.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen