maandag 4 mei 2015

dier op je kaart

Goedemiddag allemaal!

Bij Creamiep is op 1 mei een nieuwe challenge van start gegaan en ik mocht als gastdesigner een voorbeeldkaart maken.  De opdracht is deze maand een kaart of creatie te maken met een dier erop.

Door de computer perikelen een beetje laat helaas.
(computer is volgens mijn man echt kapot)
...... maar beter laat als niet toch?

Ik heb gekozen voor de leuke snoesjes knipvel 
en de lammetjes van Mariannedesign en ik
 heb er een buiten tafereeltje van gemaakt.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:

Marianne Design Kreadiva's #  alles geht + option pastellfarben
Marianne's Design Divas # plaatje of stempel gebruiken van MD
Knutsels en kadootjes # Bingo  lente groen /geel/blauw

Dan wens ik jullie nog een fijne dag!

Lieve groetjes Anita

20 opmerkingen:

  1. Prachtig Anita IK vind dit een enig kaartje. / wat leuk met de snoesjes erbij. En die lammetjes. Heb je de kaart van mijn moeder Martje gezien. lijkt op deze maar dan met Daisy. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk tuinsfeertje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem al gezien, maar hij is echt snoezig Anita!
    liefs, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke voorbeeldkaart Anita! Heel leuk gedaan met de lammetjes en de mannen zo heerlijk tussen de bloemetjes :) Ik hoop dat jouw pc nog te redden is!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje
    je hebt er een klein schilderijtje van gemaakt...heel mooi.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wunderschöne Karte, tolle Farben,
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sa is't mar krekt, better let as net! Maar wel heel vervelend als je computer kapot is..... Je kaart is prachtig Anita! Leuk en vrolijk zo met die stoere mannetjes rondom de schaapjes! Een bijzonder leuk geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    Ja lastig als je computer het echt niet meer doet, gelukkig kon je je kaartje toch nog plaatsen..
    en wat een mooi kaartje heb je gemaakt, lekker zomers,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super gezellig tafereeltje Anita, word er vrolijk van!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie bingo kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje. Zoveel leuke details.
    Dank je wel dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend vrolijke voorjaarskaart met prachtig kleurrijke Snoesjes d'r op. Mooi gedaan, superzzz!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk is je lentekaartje met de snoesjes Anita! Lekker vrolijk!
    Balen is het als je pc niet meewerkt...
    Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief tafereeltje,Anita. Hij is prachtig.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat heb je dit weer top gedaan. Het is zo leuk om te bekijken, ik krijg er dan altijd een verhaal bij in mijn hoofd.
    Zulke leuke details. Dank je voor het meedoen bij K&K!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Snoesjes doen het altijd leuk op kaarten en deze zeker.
    Je hebt er een leuk tafreeltje van gemaakt.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk lentekaartje, gezellig dat je erbij bent bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Uw kaart is zoooo grappig. Wat leuk dat je bij de MDD Challenge. Dankjewel.
    Met vriendelijke groet, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen