vrijdag 22 mei 2015

een bloemetje voor jou

Hoi allemaal!

Vandaag al weer een kaartje deze heb ik gemaakt in opdracht voor een kennisje deze wilde graag wat beterschapskaartjes en van mijn zus ( Afke) had ik deze leuke bloempot met bijbehorende spulletjes gekregen. 
Zelf  hoefde ik alleen  nog maar de bloemetjes en de tekst te draaien en met distress te  beïnkten dus de kaart was zo maar klaar.


Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:

Mariannedesign Kreadiva's * alles geht option outside
Anreda * bloemen op je kaart

Ik wens jullie allemaal een zonnig pinksterweekend!

Lieve groetjes Anita

24 opmerkingen:

  1. Hoi Anita wat een super leuke beterschapskaart! Heel mooi met de bloemen en de tekst :) Wat lief van Afke dat zij jouw zulke mooie mallen cadeau heeft gedaan! Leuk he als je als zussen zo kan genieten van dezelfde hobby :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita,

    Superleuke beterschapskaart. Mooie stansen en mooie bloemetjes.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie beterschapskaart. Dat moet wel werken.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    wat is je beterschapskaartje mooi, ook het bloemetje vind ik super, is Afke je zus ?? wat leuk..
    fijne Pinksterdagen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, Anita.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, Anita.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anita. Leuk dat je je hobby deelt met je zus, lekker alle ideeën delen ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke kaart
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita. Prachtig deze beterschapskaart. deze pot en dan leuk vullen met bloemen is altijd mooi! Leuk gemaakt zo. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je gemaakt! En de bloemen zijn ook erg mooi, een schattig geheel Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Anita
    Een beterschapstekst was passender geweest voor deze challenge
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Anita, ik vind de vergeetmenietjes zo leuk!!
    Mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,
    Ik vind het een ontzettend mooie kaart... leuk met de bloemen in de bloempot en het harkje en de schep bovenin.
    Maar ik moet eerlijk zijn... ik vind het eigenlijk niet echt een beterschapskaart en dat was wel onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    Je hebt een leuke kaart gemaakt, maar ik vind het meer een tuinkaartje dan een beterschapskaartje.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart. Leuk zoals je de mallen hebt verwerkt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Een mooi geheel zo bij elkaar.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig beterschapskaartje, Anita.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige MD kaart..je krijgt gewoon zin om te tuinieren,fijn dat je meedoet bij Marianne Design Kreadivas, succes,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful card! Thanks for joining us at MD Kreadivas.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen