zaterdag 2 mei 2015

Daisy

Goedemorgen allemaal,

Vandaag hoop ik eindelijk weer een kaart te kunnen plaatsen onze computer heeft kuren.
Eerst was mijn blog helemaal foetsie, nu kan ik wel kijken maar niet reageren tenminste ik typ een bericht en dan hup weg reactie dus nu maar boven om te zien of ik  hier wel iets kan plaatsen.......wel flink balen hoor! Ik heb zelf totaal geen verstand van computers het is net als met de auto hij moet het doen en anders houd het op.

Deze kaart gemaakt voor een kennis van Linda deze wilde graag wat kinderkaarten hebben en ik heb voor deze kaart een wat oudere knipvel van Daisy gebruikt maar ik vind ze nog steeds leuk en lief om te gebruiken.


Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
Mariannedesign challenge 128  Don of Daisy op je kaart
Mariannedesign Kradiva's  Alles geht option pasteltinten
Marianne's Design Divas  knipvel of stempel

Dan wens ik jullie een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

19 opmerkingen:

  1. Super lief kinderkaartje Anita! Wat balen dat jouw computer kuren heeft :( Hopelijk is het snel opgelost en kan je weer lekker Bloggen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of dat baaaaalen is Anita, kan er over meepraten en heb er ook zo geen verstand van maar ben het helemaal met je eens: ze moeten het gewoon DOEN whahhaaaaaaa! Hoop dat het snel weer voor elkaar is maar gelukkig kunnen wij dit dotje wel bekijken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita Ik heb je al gemist! maar daar ben je weer met een schitterende kaart. Weer heel erg mooi gemaakt/. en dit soort plaatjes blijven prachtig! Hopelijk zijn de problemen snel opgelost met de computer want dat is inderdaad balen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Anita! Vind het ook een van de mooiste plaatjes!
    Vervelend zeg van je computer, ik heb er ook helemaal geen verstand van, moet het gewoon doen!Anders raak ik helemaal uit mijn doen....Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita, wat een lief kinderkaartje heb je gemaakt. Handig, die knipvellen.
    En ja computers, ze moeten het doen. Op mijn werk heb ik er af en toe ook zo'n last van! Dat werkt niet motiverend he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke lief kaartje geworden Anita
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met Daisy er op.
    Mooi afgewerkt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    je hebt echt een superleuke kaart gemaakt..mooi plaatje..
    en computers, jaaaa ze moeten het wel doen, gelukkig heeft mijn man er verstand van..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een superleuke kaart Anita!
    Ja, computers moeten het wel blijven doen. Ik heb er ook geen verstand van...
    Bedankt voor het meedoen bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk en schattig!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DTMDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend dat je strubbels hebt met de computer. Daar kun je inderdaad stevig van balen maar je ik zie hier wel een heel lief kaartje staan dus dat is gelukt. Leuk effect dat tabje aan de zijkant van het plaatje. Fijne zondag en hoop dat de strubbels snel voorbij zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dotje van een kaart Anita, alles past perfect bij elkaar.
    Nu maar hopen dat je computer heel blijft.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi, lief kaartje Anita !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Anita!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie Daisykaart Anita, mooi papier en kleuren heb je gebruikt!! En praat me niet van Computers. Ook wij zijn meer dan 2 weken aan het klungelen geweest met die apparaten die het maar niet wilde doen, ppfffffft.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je kaart, Prachtig geworden. Heel gaaf met mooie details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje Anita! Leuk dat tabje met tekst aan de zijkant!
    Liefs, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart leuk met de swirls en bloemetjes Anita.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen