woensdag 20 mei 2015

Tienerkaart

Hallo allemaal!

Afgelopen week waren we op vakantie en brr wat was het koud de laatste paar  dagen blij dat ik nu weer thuis bij de kachel zit.

Vandaag maar weer eens mijn hobbykamertje opgezocht want de hagelstenen kwamen hier naar beneden.
Kon ik nog mooi op de valreep  een kaart maken om mee te laten doen bij 

 Challenge 129 van Marianne Design waar ze graag een kaart voor een tiener willen zien.

Het idee van de bloemen heb ik een keer gezien weet alleen niet meer wie het heeft bedacht maar ik vond het wel grappig en leuk bij dit snoesje passen.


Gebruikte materialen zijn allemaal van Marianne Design

Deze kaart laat ik mee doen bij: 
Marianneesign Kreadiva's # alles geht + option outside

Dan wens ik jullie nog een fijne dag!

Groetjes Anita

20 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee die bloemen zo, heb ik nog niet eerder gezien!! Ja thuis is nu echt het fijnst, wat valt het weer tegen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt Anita. De bloemen op deze manier stonden als voorbeeld, ik denk , in de MarianneDoe.
    Ik zie de puber al helemaal zitten ....
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel leuk kaartje, Anita.
    Heel leuk de bloemen zo.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw super gaaf kaartje
    dank je wel voor de bijdrage
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Anita en zeker leuk voor een tiener!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    wij hebben het vandaag droog gehouden, geen regen, wel een hele koude wind, dus lekker de cv aan.
    Je kaartje is mooi en vrolijk, leuke bloemen, een prachtig kaartje..
    enne...nog geen kerstkaart klaar voor morgen, dus ik weet niet of het gaat lukken..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita super leuke tienerkaart! De bloemen passen er inderdaad heel leuk bij :) Wat jammer dat er de laatste dagen van je vakantie slecht weer was :( Morgen wordt het zonnig :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een gezellig kaartje.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart Anita!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    Het idee van de bloemen heb je waarschijnlijk in the Collection 20 en mailing augustus 2014 van MDesign gezien, ik had het op de kaarten die daarin in staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig Anita, mooie kleurtjes, daar worden we blij van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellige, vrolijke kaart !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke tienerkaart Anita, Snoesje heeft het goed voor elkaar heerlijk relaxen.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk om de achtergrond te zien die heb ik onlangs gekocht maar nog geen kaart mee gemaakt.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita wat is dit mooi! met die bloemen zo op deze mal. Wat een leuk idee!. En dat snoesje past er erg leuk bij. Jammer dat het weer niet opknapt. We hebben steeds die wind uit het noorden en dan blijft het fris en vooral als je op Ameland zit. Hopelijk gaat de wind snel naar een andere richting. en krijgen we beter weer. De kachel kan inderdaad nog wel aan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi kaartje Anita, leuk met het embossingfolder, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk kaartje Anita! xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Anita,

    Mooie tienerkaart. Wat leuk zijn de bloemetjes zo verwerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen