vrijdag 19 juni 2015

Vakantiekaarten

Hallo allemaal!
 
Vandaag 2 vakantiekaarten die ik een tijdje terug heb gemaakt. Ik ben steeds te vinden op Ameland in onze caravan nu even wifi zodat ik jullie een vakantie groet kan  brengen op de camping is nl. geen wifi.
Deze kaarten stonden vorig jaar in de creatief met kaarten vond ze toen zo leuk dat ik het blad heb gekocht en nu dus eindelijk gemaakt ze zijn bedacht door Tineke.


 
 
Dan wens ik jullie alvast een heel fijn weekend!
Groetjes Anita
 

18 opmerkingen:

  1. Erg mooi Anita, wens je nog veel vakantie plezier toe.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi gemaakt Anita!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooie kaartjes Anita! Nog een fijne vakantie.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echte vakantie kaarten, heerlijk! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echte vakantie kaarten, heerlijk! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal in de vakantiesfeer...gave kaarten hoor en..... lekker genieten....zonder wi-fi even bijkomen hoor, is best wel eens lekker.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige strandkaarten Anita, mooi model en hele mooie plaatjes en details, toppie!!
      xx Wilma

      Verwijderen
    2. Supermooie kaartjes!!!
      Creatieve groetjes, Gaby

      Verwijderen
  7. Hoi Anita. schitterende zijn je kaarten!. ik hou hier ook van. Veel plezier op Ameland. ik hoop dat het wat warmer gaat worden!Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    je hebt 2 mooie, echt zomerse kaarten gemaakt, nu het mooie weer nog, het blijft gewoon te koud.
    Ik hoop dat het op Ameland beter weer is,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita leuk je weer even te lezen :) Hopelijk geniet je heerlijk op de camping! Jouw vakantiekaarten zijn beide prachtig! Heerlijk maritiem :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaarten.
    Geniet op de camping.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie zomerkaartjes heb je gemaakt! Totaal verschillend, en allebei gaaf! Nu nog de zomer hier!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anita
    Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, heerlijk genieten in de caravan op Ameland, nu nog wat beter weer, heerlijk, geniet er maar van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze mooi Anita.
    Geniet nog maar lekker van Ameland.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaarte,Anita. Wat leuk gedaan met de meeuwen. Nog een fijne vakantie verder.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaarten Anita! Fijn dat je inspiratie kreeg op mijn kaarten in Creatief met Kaarten van vorig jaar, leuk!
    Het is hier totaal geen zomer en het zal op Ameland niet veel beter zijn... Jammer hoor!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen