woensdag 30 september 2015

bloem van MD op je kaart

                                                                 
Goedemorgen!
Deze kaart heb ik gemaakt voor een mevrouw bij mij in de straat om te laten weten dat ik aan haar denk ze is ernstig ziek.
 
Vorig jaar gaf Wybrich bij Jacobi een workshop helaas kon ik niet aanschuiven was te laat met aanmelden dus ze was al volgeboekt.
Maar ik ben natuurlijk wel even wezen kijken om te zien wat ze gingen maken en even gedag zeggen.
Dus toen ik de opdracht las had ik gelijk deze kaart in mijn hoofd dus even heerlijk gekliederd met Distress.
De buurman kwam zeggen dat ze de kaart erg mooi vond.
 

      
Orchidee Col 1379 EC 0152 en tekst stempel zijn van mariannedesign.

                     Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
challenge 136 van mariannedesign

     Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!
 
Lieve groetjes Anita

                                                                             

14 opmerkingen:

  1. Bloemetjes doen het altijd goed!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschoon Anita en een kaartje doet zo goed als je het even moeilijk hebt dus het zal heel welkom zijn!!!
    Bij Jacobi scharrel ik ook wel eens rond, ben ook al 2x bij Wybrich aangeschoven, zo leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan Anita, mooie kleurtjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anita! Heel mooi gekliederd met Distress en de orchideeën passen er perfect bij! Ik kan mij voorstellen dat de buurvrouw heel blij is met deze kaart! Bij mij toverde het meteen een lach op mijn gezicht :) Jammer dat je toen te laat was met aanmelden voor de workshop maar wel een goed idee dat je alsnog even langs bent gegaan om te kijken wat er gemaakt werd ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is een toppertje Anita...dat zal je zieke buurvrouw zeker wel op prijs stellen...
    Jammer dat je te laat was voor een workshop bij Wibrich....ook zij maakt schitterende kaartjes...
    Jacobi is voor mij te ver vanuit het zuid-west Brabantse...maar bestel daar wel online af en toe...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaart Anita!!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog
    Een volgende keer weer gezellig aan tafel meedoen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloemen kaart Anita!
    De kleuren zijn echt schitterend bij elkaar en op het kraft, heel gaaf.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    op deze mooie achtergrond komt de bloem mooi tot haar recht, hele mooie kaart heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Anita! Die mevrouw zal er wel erg blij mee zijn,is toch altijd fijn om met iemand mee te leven in goede en slechte dagen toch?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Anita, heel mooi bewerkt met distress.
    Gezellig dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart voor je buurvrouw. De combinatie met kraft is prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een prachtige kaart voor je buurvrouw gemaakt Anita.
    De orchidee is een mooie bloem om hiervoor te gebruiken.
    Je buuf zal dit zeker op prijs stellen.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita. Prachtig deze kaart met orchidee. Leuk op deze achtergrond. Ik kan me voorstellen dat je buurvrouw dit een hele mooie kaart vind. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart is dit met de orchidee erop.
    Fijn dat je buurvrouw er zo blij mee was.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen