donderdag 1 oktober 2015

Eline's rendier

Goedemorgen allemaal!

Vandaag al weer een kaart om te laten zien.
Gemaakt met het leuke diertje van Eline  toen ik de tekst erop wilde stempelen viel de stempel uit mijn handen
 Om het te camoufleren heb ik het rondom gestempeld en nu valt het gelukkig bijna niet meer op.


Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
52 weeks to christmas # rendier op je kaart
Marianne Kreadiva's # alles geht +option neuen stanzen
 
Dan wens ik jullie nog een fijne dag!
lieve groetjes Anita


.

25 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig kaartje, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahha zo heeft dus elk nadeel een voordeel want je kaart is enig Anita! Ik weet niet of ik naar Drachten ga, ligt aan hoe ik me voel dus ook niet opgegeven voor een WS maar even aanwaaien is natuurlijk altijd gezellig dus ik blijf hoopvol!! Jij in ieder geval veel plezier daar!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kerstkaart Anita! Heel warm en zo gezellig :) Wat naar dat de stempel uit jouw handen viel maar de teskt rondom is een super leuke touch! Goed opgelost ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is zeker heel erg leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je kerstkaartje Anita.....wat een schattig rendiertje erop...weer een TOP kaartje erbij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tolle Karte und das Renntier ist super
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een liefie!!
    Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart met het schattige rendier. Mooi stempelwerk rondom :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat is je kaartje mooi geworden Anita,
    leuk rendier en de tekst rondom is top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    wat een schatje
    heel mooi en lief kaartje toppie !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke kaart Anita en goed opgelost met die tekst! Valt niet eens op als je zelfs zoekt! :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je kaart is gaaf anita, heel leuk met het rendier. Goede oplossing voor de tekst, je ziet er niks van. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een erg leuke kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super opgelost Anita met de stempel!! Ik vind het kaartje erg mooi geworden!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach....wat een super leuk kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita. Wat leuk deze kaart.zo zie je maar door een ongelukje,moet het even anders en dan is het ook nog leuker eigenlijk. Geeft nu een leuk speels effect dat he rondom de teksten hebt gestempeld. Dat past heel leuk bij dit rendiertjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk kerstkaartje. Leuk met een rendier er op.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig zoals Rudolph in de spotlights staat!!
    Schitterende kaart!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha die Anita, dat is mij ook wel eens gebeurt. Maar dan wel zo erg dat ik er niks meer mee kon....jammer.
    Maar jij hebt het prachtig weggewerkt. Met Rudolf mooi op de voorgrond. En mooie warme kleuren.
    Hele mooie kerstkaart!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettende leuke kaart met dit vrolijke rendier.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettende leuke kaart met dit vrolijke rendier.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt een snoepje van een kaart!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such a happy chrismas card ,so nice!Thank you so much for sharing this wonderful card idea with us ,at MD Kreadivas challenge this month ! Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen