woensdag 21 oktober 2015

herfst in het bos

Hallo allemaal!

Vandaag een schilderijtje het patroontje komt van de schatkist de club van Thea.
Ik heb er weer een oud knipvel bij gepakt en als ik mijn mappen met knipvellen zo bekijk kan ik nog jaren vooruit pfff wat een spulletjes heb ik door de jaren heen opgespaard.
Ik heb mij zelf dan ook voorgenomen om de komende tijd geen knipvellen meer bij te kopen maar te gebruiken wat ik heb! Nu maar eens zien hoe lang ik dat volhoud???


Gebruikte materialen zijn allemaal van Mariannedesign nl : 
Col 1323 bloem, LR 0206 tak, LR0203 boom, LR 0204 gras, 
LR 0205 vogelhuisje , LR0372 paddestoelen.
 papier en knipvel van Eline woodland serie

 Ik wil deze creatie graag mee laten doen bij:

Mariannesdesign Kreadiva's # alles geht option herbst
De Egel # herfstkleuren
AnMaCreatief # herfst
Knutsels en kadootjes # herfst / halloween
KIC challenge 70 # herfst

Dan wens ik jullie nog een fijne avond!

Lieve groetjes Anita


23 opmerkingen:

  1. Ooh, wat schattig lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet met onze challenge.
      Dank voor je inzending.

      Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

      Verwijderen
  2. Beeldig met dat Eline papier en al die beestjes en je voornemen klinkt goed Anita........ik ga eerst eens heel veel papier opmaken eer ik weer volop nieuw koop!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat herkenbaar dat je zo'n mooie voorraad hebt en dit eerst gaat opmaken. Tot ........ er weer zo'n mooi vel uitkomt en dat moet je gewoon hebben.
    Maar je schilderijtje is echt super mooi geworden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    wow wat een mooi schilderijtje, wat heb je leuke beestjes gebruikt, het ziet er super uit, verzamelen is bijna nog leuker dan het gebruiken..haha..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig schilderijtje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke creatie. Zo leuk met al die beestjes, een plaatje. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende herfstkaartje Anita...een prachtig tafereeltje heb je gecreëerd met al die schattige diertjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Geweldig kaartje, heel erg mooi ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "herfstkleuren" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi erg is dat hè hoeveel een mens op kan sparen aan knutselspulletjes. Het voornemen om eerst op te maken wat je hebt is voor mij heel herkenbaar, maar dan komt er ineens weer zoiets leuks uit .... zucht ;) Super leuk schilderijtje Anita! Heerlijk herfsttafereeltje en de knipvellen passen er perfect bij!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem super geworden Anita! Leuk die paddenstoelen achter de diertjes! En veel spullen? Ach, moet je bij mijn moeder kijken!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtig!! Een mooie shadow-box met mooie plaatjes kleuren en malletjes. Prachtig opgebouwd!!
      xx Wilma

      Verwijderen
    2. Fijn dat je deze mooie creatie mee laat doen bij KIC, veel succes!!
      xx Wilma

      Verwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk thema hè de herfst?
    Mijn knipvellen heb ik vorig jaar allemaal weggegeven aan de zorginstelling. Ik deed er zo weinig mee en daar waren ze er heel blij mee. Nu koop ik af en toe een vel en gebruik ik het direct of ik haal plaatjes van internet.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi tafereeltje in dit schilderijtje ! Dat met die knipvellen herken ik ook :) Had me ook net voorgenomen eerst op te gebruiken wat ik al heb, maar met al die mooie nieuwe vellen die uitkomen... neen, die moet je toch ook gewoon hebben ? Haha ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie box kaart,Anita.Het lijkt wel een schilderijtje.Leuk dieren tafereeltje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze mooi plaatjes van Marianne Design horen ook bij een echte herfstkaart. Mooi kaartje is het geworden. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart. Mooie kleuren vrolijke diertjes.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supersss dat je meedoet met onze 'herfstkleuren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig schilderijtje!
    Gezellig dat je weer meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A absolutly stunning creation! It is great that you shared this nice card with us at Marianne Design Kreadivas challenge this month! Good luck !
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Soo cute! Thanks for joining us at MD Kreadivas.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen