dinsdag 20 oktober 2015

herfst

Hallo allemaal!
Vandaag weer eens een borduurkaart het borduurtje had ik al op Ameland gemaakt ik hoefde het alleen nog maar even af te werken.
Het patroon komt uit de hobbyzine 2 het garen wat ik gebruikt heb zat er als cadeautje bij.

ik wil deze kaart graag mee laten doen bij:
Ons borduurkaartenblog # challenge 24 - herfst
Vorige week was ik helemaal blij verrast dat ik in de top 3 ben beland bij WLVC met Deze kaart.
 en ook kreeg ik nog deze leuke prijs toegestuurd.
Echt helemaal blij mee!
Dan wens ik jullie nog een fijne dag!

Lieve groetjes Anita


15 opmerkingen:

  1. Een schitterend herfstkaartje Anita...zo leuk alles gecombieerd en weer met zorg afgewerkt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie herfstkaart Anita! Prachtig geborduurd in heel mooie kleuren en het patroon is ook heel mooi :) Het plaatje past er perfect bij! Gefeliciteerd met jouw top drie notering! Dik verdiend :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie geborduurde herfstkaart,Anita. Leuk afgewerkt met het strikje.Gefeliciteerd met je mooie prijs van je strandkaart.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    heel mooi herfstkaartje, erg mooi geborduurd, ziet er heel lief uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaart prachtig Anita, mooi patroon, mooi geborduurd en ook mooi afgewerkt.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige herfstkaart Anita!
    En leuk is je prijs. Veel plezier ermee!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt Anita.
    Leuk dat je in de prijzen bent gevallen ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi sfeervol kaartje met borduur. En van harte met je prijs, altijd leuk! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi sfeervol kaartje met borduur. En van harte met je prijs, altijd leuk! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kart en prachtig borduurwerk Anita. Proficiat met je top 3 plekje en de enige prijs, dik verdiend!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita, het is een heel mooi kaartje. Het plaatje is ook enig en je borduurwerk heel mooi en netjes.
    Wat een gave prijs heb je gekregen!
    En die koffer, ja dat zal best zwaar zijn. Daar had ik nog niet aan gedacht. Hoewel ik er niet mee op stap ga...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita. Wat een prachtige kaart. Wat een mooi patroon. Heel mooi gecombineerd. Bedankt voor het meedoen bij. Ons borduurkaarten blog. Gefeliciteerd met Priis. Superleuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Anita, en gefeliciteerd met je prijsje, veel knutselplezier met de spulletjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita
    Wat een schitterende herfstkaart met dit mooie borduurpatroontje.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Gefeliciteerd met je top drie plekje bij WLVC.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige geborduurde herfstkaart.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen