zondag 4 oktober 2015

melkpakje

 Hallo allemaal!
 
Vandaag alweer een berichtje ik krijg weer een beetje de smaak te pakken.
Afgelopen donderdag liet Richtsje mij ook dit melkpakje zien van DDD en ze vertelde dat hij ontzettend leuk was voor allerlei doeleinden en aangezien Linda nog al regelmatig vraagt om kraamcadeautjes heb ik toch maar de mal meegenomen.
Ik heb ook ooit eens de theepot gekocht en eens een doosje gewonnen van DDD maar nog nooit iets meegedaan........shame on me.
 maar daar komt nu dus verandering in want het eerste melkpakje is een feit en er zullen nog wel wat volgen dus ook de theepot zal binnenkort wel voorbij komen.



Gebruikte materialen zijn:
 Melkpakje van Dutch Doobadoo
Hertjes,  bloem, tak , dennenappels  en tekst zijn van Mariannedesign.
Papier van Rosa dotje
 
 Dit doosje wil ik graag mee laten doen bij:
Marianne Design Kreadiva's # alles geht / neuen stanzen

Dan wens ik jullie een fijne dag!

Lieve groetjes Anita

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en orgineel kerstpakje. Ben benieuwd naar je theepot heb hem zelf ook al eens gemaakt. Mooi die hertjes mooi afgewerkt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi melkpakje heb je gemaakt.
    Zo te zien kan je hier alle kanten mee op.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk melkpakje!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan en hele vrolijke kleurtjes Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kerstmelkpakje Anita! Heel mooi gedecoreerd! Ik ben benieuwd naar de theepot en het doosje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    leuk om inspiratie op te doen en dan zelf aan de slag te gaan, je hebt een leuk melkpakje gemaakt, schattig voor een klein cadeautje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Anita, mooi gemaakt met leuke stansjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb al heel wat van deze melkpakjes gemaakt en er zullen ook nog heel wat gaan volgen. Ze zijn simpel en leuk om te maken en decoreren. Deze in kerststijl is ook erg leuk geworden.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze melkpak verpakking Anita ...heel mooi gemaakt weer.

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi melkpakje! Mooi versierd en ook ik ben nieuwsgierig naar de theepot!!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk melkpakje,Anita.En zo mooi afgewerkt.Ik ben benieuwd naar de theepot.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk melkpakje. Super mooi heb je hem versierd.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very pretty ,beautiful decorated!Thank you so much for sharing this wonderful masterpiece with us ,at MD Kreadivas challenge this month ! Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great idea and nice gift! Thanks for sharing all the beautiful creations at MD Kreadivas.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen
  15. a lovely Christmas box! thank you for sharing with Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen