zaterdag 3 oktober 2015

workshop bij Richtsje

Goedemorgen allemaal!

Afgelopen donderdag ben ik naar hobbycompleet de Duif geweest. Johan was zo lief om mij te brengen zodat ik eindelijk eens een make and take bij 
Richtsje kon volgen.

Het was bij haar aan de tafel helaas niet zo druk maar dat gaf ons de gelegenheid om weer even bij te kletsen.

Dit is wat ik heb gemaakt bij de make en take een lief klein doosje waar precies een paar babysokjes inpassen.




Gebruikte materialen zijn van dutch doobadoo en Crealies.

Ik vond het gezellig Richtsje en bedankt voor de tips en tot een volgende keer!

Lieve groetjes Anita



8 opmerkingen:

  1. Wat een lief, leuk doosje heb je gemaakt.
    Je zal het als cadeautje krijgen met een paar sokjes erin .....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig en lief doosje Anita! Zo schattig om er babysokjes in te doen :) Wat fijn dat Johan jou wilde brengen en je eindelijk de Make en take hebt kunnen volgen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    wat leuk dat je Richtsje weer gesproken hebt, bij mij is dat alweer 2 jaar geleden..Je hebt een schattig doosje gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    super zo'n workshop en wat een enig doosje!
    Ik vind het een schatje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi babydoosje heb je gemaakt bij de workshop bij Richtsje...
    super schattig

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    wat een heel mooi doosje heb je gemaakt op de workschop dat missen we hier in Belgie hoor workschops !!
    heel fijn geschenkje om te geven
    fijne avond liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen