dinsdag 24 november 2015

Big kiss, Hugs and love

Hallo allemaal! 

Vandaag een flessenlabel deze heb ik gemaakt voor mijn dochter die wel een knuffel en een dikke kus kan gebruiken. Ze is nl. gisteren op haar werk flauw gevallen met als resultaat een  heel dik blauw oog en lichte hersenschudding. 
Morgen koop ik wel even een  fles rode wijn dat vind ze lekkerder dan waar de label nu om heen hangt. Maar aangezien de challenge morgen al sluit en ik weer op het nippertje ben hem nu maar snel plaatsen voordat ik te laat ben.





gebruikte materialen zijn:
CS0867, Col1307,  LR0157,  CR1202 en de Pk 9094
strik, doily, lint en bedel uit de voorraad doos.

Deze flessenhanger wil ik graag mee laten doen bij:
Mariannedesign challenge 140 # flessenhanger
WLVC # beterschapskaart of creatie
Mariannedesign Kreadiva's # alles geht
Marianne Design Divas # use at least two dies van MD

Dan wil ik jullie bedanken voor jullie bezoekje en tot een volgende kaart!

Lieve groetjes Anita

14 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, zo dan is je dochter naar terechtgekomen. Dat is schrikken. Ik hoop dat ze van deze prachtige flessenhanger en bijpassend cadeautje een beetje van de schrik herstelt...jij moet misschien ook maar een glaasje nemen ;p
    Heel mooi gedaan in die vintage stijl...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    wat schrikken zeg van je dochter! Is de oorzaak bekend? Lief dat je haar een hart onder riem wilt steken met een flesje rood.
    Je fleshanger is super mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heftig voor je dochter, flauw vallen doe je meestal niet zomaar.
    Mooi label heb je voor haar gemaakt, dat kan ze vast wel waarderen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie chique flessenhanger Anita!
    Daar ga je vast en zeker iemand heel blij mee maken.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi gemaakt hoor, hoop dat je dochter ervan opknapt, bedankt voor je deelname bij wlvc.gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie hanger, leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita wat verschrikkelijk dat jouw dochter flauw viel op het werk! Heel naar dat zij er een blauw oog en een lichte hersenschudding aan heeft overgehouden :( Heel veel sterkte en beterschap voor jullie beiden want je zal je vast rot geschrokken zijn! De flessenlabel die je voor haar hebt gemaakt is prachtig! Echt top en aan een fles rode wijn zal haar vast heel goed doen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige flessenhanger,Anita.Beterschap voor je dochter.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke flessenhanger voor je dochter Anita! Is ze vast blij mee!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    Wat een lieve flessenhanger heb je gemaakt voor je dochter, vind ze vast een leuke verrrassing.
    Super leuk dat je met onze challenge mee doet je bent helemaal op tijd hoor na jou zijn er nog meer in gezonden. En ik dacht nog wel dat de challenge niet in de smaak viel maar het valt reuze mee.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Anita,
    Jij was al vroeg op bezoek op mijn blogje... en aangezien ik nog 1 uurtje moet werken tot ik eindelijk mijn bedje in mag, kom ik nog even je mooie fleshanger bewonderen.
    Wat zal je dochter geschrokken zijn zeg, hopelijk verdwijnt haar blauwe oog snel en is ze weer snel de oude!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is echt wat je noemt een leuke opkikker Anita. Ik hoop dat het weer iets beter gaat met je dochter en jouw prachtige flessenhanger zal zeker in de smaak zijn gevallen.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC en een heel fijn weekend.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie beterschapscreatie heb je gemaakt Anita. Bedankt voor het meedoen met WLVC! En sterkte met je dochter.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie creatie, bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen