zaterdag 21 november 2015

Scrap 'n Chat HobbyVision

Hallo allemaal!
 
Afgelopen woensdag was er  bij HobbyVision facebookgroep een Scrap 'n Chat avond gegeven door Jenine zelf.
Van te voren hadden we een boodschappenlijstje gekregen met de maten van het papier en de hoeveelheid lintjes die je nodig had.
Omdat het eigenlijk een verrassing is wat je gaat maken moet je toch eerst een idee hebben hoe de kaart er precies gaat uitzien voor je het kan decoreren.
Dus toen ik woensdagavond de basis kaart klaar had liggen ben ik gaan nadenken hoe ik het precies wilde hebben en ik heb voor het thema winter gekozen.
Ik vond het erg leuk om mee te doen en op deze creatie kon je ook heerlijk veel stansjes ed. kwijt.
 
Als je de kaart ook wilt maken kun je hier de duidelijke uitleg + beschrijving vinden.
 

                   

 
Gebruikte materialen zijn:
kraftpapier, winterwonderland paperblok Joy,
creatable  LR0172. LR0178, LR0179, LR0136, LR0135, LR0181, LR0122, LR0286.
Impression die 117-Small Deer en leabilities 458305
houten sterretje en belletje en lint uit eigen voorraad.
 
Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
De Egel # kerst
Marianne design Kreadva's # alles geht mit MD
Marianne's Design Divas #  Use at least 2 dies van MD
KIC # challenge 72 kerst
AnMaCreatief challenge 50 # kerst / winter
Scr@p-Cards Challengeblog # sterren en belletjes
 
Dan wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend!
Die van mij kan al niet meer stuk want Jenine heeft mijn kaart als winnaar uit gekozen hoe leuk is dat!
 
Lieve groetjes Anita
 

22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Anita! Het is een kunstwerk om te zien :) Elk vakje zo mooi gedecoreerd! Super leuk dat Jenine hem als winnaar uitkoos! Gefeliciteerd en dik verdiend :) Je kan met deze kaart ook mee doen bij Scr@p Cards ;) Ik zie sterren en belletjes ;) Dank je wel voor jouw super lieve berichtje op mijn blog! Dat waardeer ik enorm :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
      Groetjes Chantal
      DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

      Verwijderen
  2. Hoi Anita,
    Je hebt echt een supergave kaart gemaakt én gewonnen, gefeliciteerd dat is natuurlijk heel erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor het is een super mooie kaart geworden ik kijk mijn ogen uit,
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een supergave kaart gemaakt én gewonnen ook nog, Gefeliciteerd .

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave kaart. Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Anita....wat een gaaf modelletje en ook schitterende accentjes er allemaal....een heel kunstwerkje is het geworden....PRACHTIG

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie Anita want een kaart kun je dit haast niet meer noemen. Een heel uitgebreid en bewerkelijk model en jij hebt er echt veel werk van gemaakt. Gefeliciteerd dat hij uitgekozen is als mooiste...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita Gefeliciteerd. Je creatie us ook supermooie met al de Mooie details. Super gemaakt... Top en leuk dat dit de winnende creatie is. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag het Anita dat je prachtige kaart is uit gekozen! Alles is ook zo mooi op elkaar afgestemd, een plaatje om naar te kijken en een terechte winnaar! Gefeliciteerd met dit pronkstuk!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zit ik je kaart zo te bewonderen en vergeet ik je te bedanken voor je inzending naar ons Scr@p-Cards Challenge blog...thanks!
      DT Gerie

      Verwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Leuk om mee te doen met zo'n avond, toch altijd weer een hele verrassing wat het eindresultaat wordt. Maar dat is prima gelukt !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag hem al voorbij komen op Facebook. En het is helemaal terecht dat je hebt gewonnen. Hij is prachtig! Ik heb de vorige 2 keer meegedaan maar nu kon ik niet. Jammer, maar ik heb hem opgeslagen, dus komt hij vast nog wel langs.
    Fijne zondag!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende creatie Anita!! Zoveel mooie details en alles past perfect bij elkaar! En terecht gewonnen!
    Groetjes, Afke xxx

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Wowwwww over de top, ik vind jouw kaartje echt super geweldig
    geworden, echt schitterend ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'KERST' Challenge !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel (kerst)}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart,Anita.Veel op te zien.Leuk dat je kaart de winnaar was.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een mooie kaart. Ik zie zo super veel mooie dingen.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een Prachtige kaart Anita, daar heb je heel veel aandacht en zorg aan besteed, dat is zeker te zien!!
    Ik had al gezien dat je ermee in de prijzen was gevallen. Gefeliciteerd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je deze kaart prachtig gemaakt en wat een werk om te maken. Leuk om te zien hoe de kaart gemaakt kan worden.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita
    Wat een schitterende kaart/creatie met zoveel mooi's erop en helemaal leuk dat Jenine je als winnaar heeft uitgekozen.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen