donderdag 26 november 2015

Van Harte Beterschap

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik mijn vintage beterschap kaart afgemaakt.
Als je je zorgen maakt kun je de slaap niet vatten en dus tot gisteravond laat zitten knutselen om een beetje te ontspannen.

Gelukkig gaat het weer de goede kant op met onze dochter ze heeft wat onderzoekjes gehad en daar is nog niet iets bijzonders uit naar voren gekomen dus zal de oorzaak toch haar te lage bloeddruk zijn nu maar zien wat ze daar aan gaan doen want het is toch wel angstig dat je zo maar weg kan vallen.

Dan gaan we nu over op de kaart
Ik las gisteren nl. op het WLVC blog dat het wel duidelijk zichtbaar moest zijn dat het om een beterschapskaart gaat en oeps dat is op mijn vorige creatie niet zo goed zichtbaar...... Sorry daarvoor ....heb ik de opdracht toch niet zo goed gelezen. Dus nog maar een kaart gemaakt alleen kreeg ik hem niet zo goed op de foto vooral de strik ziet er zo vreemd uit maar in  het echt staat het heel erg lief.... echt waar.


Vandaag even een nieuwe foto gemaakt het was iets lichter buiten.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
 WLVC # beterschap

Dan wens ik jullie nog een fijne avond!

Lieve groetjes Anita



21 opmerkingen:

  1. prachtige kaart,Anita.Mooie embellishments en een mooie strik :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een super mooie kaart is dit en ook het dessinpapier wat je gekozen hebt.
    bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mooi kaartje is dit geworden. Een echte beterschapskaart! Wat vervelend om te lezen van je dochter. Gelukkig dat je met het maken van mooie kaarten je gedachten even kunt verzetten.

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve Beterschapskaart met al die polka dots Anita. Ook je bloemen zijn prachtig! Veel sterkte met je dochter en zoek maar een beetje afleiding en ontspanning in het knutselen.
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita Wat vervelend van Je dochter.! Hopelijk valt het allemaal mee Heel veel sterkte en Inderdaad de hobby kan Je even goed afleiden..... Heel veel sterkte. Je kaart is heel erg mooi geworden. Ik zit ook Altijd met stricken staat het wel?? . Niet te groom. Maar dit is weer heel leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, hoop inderdaad dat het alleen de lage bloeddruk is..
    Je hebt een prachtige beterschapskaart gemaakt, mooi romantisch en met een duidelijke tekst..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vintage kaart en beterschap met je dochter. Het liefst zou je het van ze over nemen hè?

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je vorige creatie is...met jouw verhaal erbij...een prima bijdrage hoor Anita maar deze is natuurlijk nóg duidelijker. Een prachtige kaart en dit laat geen twijfel. Ik heb kaartjes moeten verwijderen die als kerstkaart waren gemaakt of zónder uitleg dat het voor een zieke was.....dan kun je zo'n kaart overal bij plaatsen en dan mis ik een beetje de opdracht in de kaart. Allebei jouw bijdrages zijn dus goedgekeurd hoor....en zo doe je nu dus lekker 2 x mee aan de challenge van WLVC. Dubbele kansen dus....succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart. Leuk zijn de bloemen.
    Fijn dat het nu weer wat beter gaat met je dochter.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Anita, schitterende vintage kaart, heel mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je je zoveel zorgen maakt om jouw dochter! Het is niet niks :( Heel veel sterkte! De kaart is prachtig en het strikje past er heel mooi bij ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige beterschapkaart, Anita. Ik kan me goed voorstellen dat je niet kan slapen als je je zorgen maakt. Dan is het goed dat je dan even terug kan trekken met kaarten maken. Gelukkig was de uitslag positief. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje Anita en de strik is mooi hoor!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart heb je gemaakt Anita, leuk dat je meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig mooie kaart in vintage stijl!
    Heel veel beterschap voor je dokter, hopelijk gaat het snel beter met haar.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt.
    Sterkte met je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Anita, erg mooi geheel. Beterschap met je dochter.
    Mijn dochter van bijna 15 jaar heeft ook een te lage bloeddruk, en is erg makkelijk duizelig. Vooral met haar sport heeft ze er veel last van. Moet dan ook regelmatig even stoppen. Anders valt ze ook weg. Dus soms bijna. Nu zijn we er ook achter gekomen dat ze hyperventileert, ik ben nu met haar bij een cesartherapeut, voor ademhalings technieken.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige beterschapskaart Anita!!
    Kwam per toeval op je blog terecht ,wat maak je een mooie kaarten.
    Ben meteen maar volger geworden.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaartje is het ook de kleuren vind ik erg mooi!
    heel veel beterschap met je dochter!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gemaakt Anita,
    leuk gedaan en het ziet er super uit! Gelukkig gaat het beter met je dochter maar voor alsnog heel veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje Anita! Bedankt voor je deelname bij WLVC.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen