dinsdag 22 december 2015

borduurkaart van mijn moeder


Goedemorgen allemaal!
 

Vandaag ook nog een kaart die mijn moeder heeft gemaakt voor ons borduurkaarten blog.
Ze vond het zo leuk dat ze de vorige keer mee mocht doen dat ze voor deze maand wel weer mee wilde doen.
Ze heeft een roze kerstkaart gemaakt.
Van Cindy en Corrie mocht ik het wel op mijn blog plaatsen is ook wel zo leuk want dan kan ik de reacties voor lezen
als ik bij haar ben.
Ze is gisteren 86 jaar geworden en heeft zelf geen computer.


Het is weer een patroon geworden van Sjaak van Went.

Ons borduurkaartenblog # kerst in niet traditionele kleuren

Dan wens ik jullie nog een fijne dag!

 
Groetjes Anita 



18 opmerkingen:

  1. Een hele dikke pluim voor je moeder Anita, wat een prachtige kaart heeft ze gemaakt! Heerlijk dat jullie dezelfde hobby delen en jij hebt je talent duidelijk van geen vreemde!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    wat heeft je moeder een prachtige kaart gemaakt, erg mooi geborduurd en afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heeft je moeder geborduurd...supermooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Wat leuk dat je moeder zo een prachtige kaarten maakt !!
    Zo prachtig geborduurd en een heel mooi plaatje erbij super !
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Complimenten aan je moeder,Anita.Hele mooie kaart en zo prachtig geborduurd en een superleuk bijpassend plaatje erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Anita wat kan jouw moeder prachtig borduren en de kleuren prachtig combineren! Ook het plaatje is helemaal super erbij gekozen :) Alsnog gefeliciteerd met jouw moeders verjaardag en voor jullie heel fijne feestdagen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je moeder heeft een prachtige geborduurde kaart gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Anita, de creativiteit zit kennelijk in de familie.
    Ze heeft hem prachtig geborduurd met een mooi plaatje erbij!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart heeft je moeder gemaakt.
    Mijn moeder kan ook al zo mooi borduren ....(trots).
    Nog gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag, fijn dat ze het kleine werk nog zo goed kan zien.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita, allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Wat heeft je moeder weer een prachtige kaart gemaakt. Prachtig geborduurd en schitterend afgewerkt. Gezellig dat ze deze maand ook weer mee wil doen met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anita
    Gefeleliciteerd met de 86ste verjaardag van je moeder.
    Wat leuk dat ze weer meedoet met onze challenge, het is een prachtige kaart die ze heeft gemaakt, van mij mag ze altijd wel meedoen, heerlijk als iemand op deze mooie leeftijd nog zo graag met naald en draad in de weer is.
    Het is een prachtige geborduurde kaart.
    Als je haar spreekt, bedank haar dan maar voor het meedoen, geweldig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend geborduurde kaart,zo netjes geborduurd en de kleurtjes passen perfect bij het plaatje,echt een toppertje.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd nog met de verjaardag van je moeder Anita, en wat een prachtig kaartje heeft ze gemaakt....zo fijntje en een heel leuk borduurwerkje erop...KNAP gedaan van haar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Anita
    Wat een prachtige kerstkaart, mooi patroon ook.
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je moeder gemaakt Anita. Zo ontzettend fijntjes geborduurd en dat op haar leeftijd!
    Ik wens jou ook fijne feestdagen en een mooi, gezond en creatief 2016.

    Lieve groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauww Anita,
    wat een super mooi Borduurkaartje heeft je mama gemaakt prachtig !!

    een warm en gezellig eindejaar en een creatief en gezond 2016 wens ik jou
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita. Wat een prachtige kaart heeft je moeder gemaakt. Leuk dat moeders dit nog doen..... Mijn moeder borduurt ook altijd nog zo leuk,. Maar dat weet je vast wel. Zo'n leuk tijd verdrijf en weinig rommel! Bedankt dat je moeder meedoet bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita,
    ik doe het even langs deze weg. Maar de link van vandaag met je forever friends beertje kan ik niet openen. Misschien ligt het aan mij hoor.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen