woensdag 16 december 2015

kerstklok nr 3

Hallo allemaal!

Gister middag mijn laatste kerstkaarten geschreven en de meeste zijn onderweg naar hun bestemming nog een paar liggen hier en daarvoor speel ik zelf als postbode ik weet niet hoe jullie dat doen maar waar ik langs kan lopen of fietsen daar gooi ik ze zelf in de brievenbus scheelt toch weer.




De gebruikte materialen zijn:
LR0390, LR0293, LR0136, CR1289 en de col 1324 zijn allemaal van Mariannedesign.
DDD shape art Christmas bell, de kerstbloem zat bij het hobbyjournaal en het papier van craft emotions.

 
Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
HobbyVision  # rendieren
Marianne Design Divas # gebruik minimaal 3 artikelen van MD
Mariannedesign Kreadiva's # alles geht option Weihnachten
AnMaCreatief # alles mag
Cards2Create # bye bye challenge

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

11 opmerkingen:

  1. Prachtige vintage kerstklok met mooie details. Heel mooi om 2 klokken over elkaar te plakken !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstklok heb je gemaakt! Ik vind hem heel gaaf! Prachtig aangekleed!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Anita wat is dit weer mooi gemaakt. Ja ik speel soms ook voor postbode hoor!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstklokken weer Anita! Je hebt ze weer zo mooi opgebouwd en de tassels passen er perfect bij :) Ik zou het ook doen de kerstkaarten voor de mensen in de buurt op de fiets brengen maar niemand woont bij mij in de buurt :( Gelukkig zijn er decemberzegels hihi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze klokken zijn weer schitterend. .leuk hoe je de mallen hebt verwerkt.
    Breng de kaarten waar we toch langs komen ook altijd zelf weg....scheelt toch weer.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kerstklokken heb je gemaakt. Wat leuk met de hertjes.
    Ik heb helaas geen tijd om de kaartjes langs te brengen, maar toen ik de tijd had deed ik dat ook.
    Gelijk een rondje Zoetermeer op de fiets ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    wat heb je een prachtige creatie gemaakt met de klokken, je tassels zien er ook super uit..
    Ik speel ook postbode, bij mijn buurtjes..
    groetjes,'
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kerstklok,Anita.Superleuk afgewerkt met de tassels.Mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn weer super je kerstklokken!
    Doe ik ook hoor de kaarten die dichtbij bezorgd moeten worden zelf langs brengen. Scheelt inderdaad weer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstklokken. Leuk met de tassels.
    Wat heb je er om heen gedaan?
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi om twee kerstklokken zo over elkaar heen te plakken Anita. Dat mooie nostalgische plaatje past er perfect bij. Ik zie dat jij ook al die leuke tassels/kwastjes hebt...zijn toch wel erg grappig..zal ik dan toch?? LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen