dinsdag 8 december 2015

roze vintage kerst klok

Hallo allemaal!

Ik ben helemaal in de kerstklok stemming van DDD er ligt er nl al bijna weer eentje klaar op mijn hobbykamertje.
Dus ik hoop niet dat ik jullie er mee ga vervelen maar vandaag is het eentje in de kleuren kraft en roze dit was nl. de opdracht bij WLVC nu zit er wel wat wit op dus ik weet niet of hij helemaal goed gekeurd word.
Maar dit is hem geworden.
 

Gebruikte materialen zijn:

LR0122, LR0181, LR0247,LR0293, VK9522 en de CR1257 alle maal mallen van Mariannedesign
Papier en strik ed komt allemaal van de action en natuurlijk de mal van DDD

De handschoentjes heb ik met roze embossing poeder bewerkt in combinatie met de heattool zelf vind ik dat het wel een leuk effect geeft.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:

WLVC # roze en kraft
Anreda # sneeuwman ( zie plaatje)
Mariannedesign Kreadivas # alles geht + option frostige impressionen
Marianne's Design Divas # minimaal 3 MD produkten
AnMaCreatief # alles mag

 Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

 Lieve groetjes Anita 

21 opmerkingen:

  1. Dit gaat helemaal niet vervelen Anita... Het is een prachtige kerstklok en mooi in craft en roze tinten!
    Fijne avond toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook een geweldige mal dus mij verveel je er niet mee Anita en vooral niet als ik telkens zulke prachtige kerstkaarten bij je vandaan zie komen! Het roze embossingspoeder op de wantjes is een heel mooie touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstklok weer,Anita.Mooi met de roze details.Dit gaat mij ook niet vervelen,hoor :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstklok Anita, leuk dat je meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige klok Anita,
    je hebt mooie kleuren gebruikt en een erg leuk plaatje,
    groetjes,
    Ans
    p.s. ik heb je mail beantwoord..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje !!! Ik kan wel begrijpen dat je gek van de kerstklok bent ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Anita, mooie kleuren mal en plkaatje. De poinsettia op de slee geeft het een extra mooie look !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor, dit verveelt niet! Prachtig! Ben nog bezig met mijn roze met kraft creatie, hopelijk vind ik daar morgen de tijd voor. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee hoor, dit verveelt niet! Prachtig! Ben nog bezig met mijn roze met kraft creatie, hopelijk vind ik daar morgen de tijd voor. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Anita! En wat een lief plaatje! Echt vintage.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig Anita, natuurlijk voldoet deze aan de opdracht van WLVC en we zijn natuurlijk helemaal blij dat je meedoet. Er worden nog heel veel kerstkaarten gemaakt maar niet iedereen houdt van roze met kraft.....nou, ik wel hoor geweldige vind ik dit.Ik hoop dat er nog meer jouw voorbeeld gaan volgen. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anita,
    wat een prachtig vintage kerstkaart super mooi !!
    fijne dag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie vintage klok heb je weer gemaakt...Vind ze super ook mooie kleurencombi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou deze klok verveelt nooit hoor! Hij is prachtig.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige vintage klok heb je gemaakt met mooie details.
    Heel gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita wat is dit een schitterende klok geworden. Heel mooi met dit plaatje en dan afgewerkt met de leuke roze details. Supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

      Verwijderen
  16. Hallo Anita
    Wat is die mal leuk van DDBD, je hebt er een prachtig vintage klok van gemaakt.
    P.s
    Het rokje van de digi op de schaats heb ik met stickels gedaan, dat glinsterd altijd zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige creatie en hij is prima hoor voor onze challenge de kleuren en de klok ik hou ervan en gaat echt niet vervelen. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge van WLVC

    Gtoetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige creatie en hij is prima hoor voor onze challenge de kleuren en de klok ik hou ervan en gaat echt niet vervelen. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge van WLVC

    Gtoetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Ik hou wel van vintage kerstkaarten.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kerstklok Anita! Dank je wel voor het meedoen bij AnMa Creatief!
    Gezellige kerstdagen en alle goeds voor 2016!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen