dinsdag 12 januari 2016

Hoera 1 jaar

Hallo allemaal! 

De jongste kleinzoon van Afke is afgelopen zondag alweer 1 jaar geworden.
En ik heb voor ik aan de slag ging eerst mijn zus maar even gebeld met de vraag van wat ga jij maken? En dat was maar goed ook want  anders waren er 2 girafjes bij de kleine Sven op de deurmat gevallen.
Daarom heb ik het treintje maar weer eens tevoorschijn  getoverd, blijft toch ook altijd leuk voor een jongetje.

Gebruikte materialen zijn allemaal van Mariannedesign. 
Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
Marianne Design Kreadivas # alles geht + option schneeflocken
Marianne Design Divas anything goes with MD


Fijne avond nog!

lieve groetjes Anita

21 opmerkingen:

  1. Zo vrolijk, super leuk Anita!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige kaart voor een een-jarige! Dat treintje is lief. En de kleuren lekker vrolijk, dat zal hij leuk vinden! En anders zijn ouders wel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en vrolijk kinderkaartje Anita....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een mooi kinderkaartje, met leuke vrolijke kleuren.
    Mooie stansen heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Prachtige kaart in vrolijke kleuren, erg leuk de treine en de ballonnen..ik zag de kaart al bij Afke, met de giraf..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurrijke kinderkaart Anita! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het treintje in mijn verzameling. Maar nog nooit gebruikt. Maar bij het zien van deze mooie kaart, kom ik toch wel op ideeen.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke feestelijke kinderkaart Anita!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kinderkaart!
    Leuke kleuren en dat treintje blijft leuk om te gebruiken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje mooie sprekende kleuren echt een kleine mannenkaart.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje mooie sprekende kleuren echt een kleine mannenkaart.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita. Prachtig deze kaart. IK vind het zelf best lastig om een kinderkaart te maken. IUK zal het straks proberen een nichtje van ons wordt aan het eind van de maand 2... IK ga eens kijken naar en collectable. poesje of hondje. Het jou en Afke ook super gelukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita, een heel mooi kleurrijk kinderkaartje met leuke malletjes, super gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    een prachtige vrolijke kaart voor 1 jarig jongetje.
    Dat spreekt wel aan hoor.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie vrolijke kinderkaart,Anita.Met sprekende kleurtjes.Superleuk gedaan met het treintje en de ballonnetjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita wat grappig dat er bijna twee girafjes bij Sven op de mat zouden vallen :) Heel mooi en lief verjaardagskaartje Anita! Het wolkje boven de trein is een leuke touch en ik weet zeker dat het een lach op Svens gezicht zal toveren :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een super leuke kinderkaart gemaakt.
    Heerlijk met die vrolijke kleuren.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is echt super leuk geworden Anita en dat vonden Niels en Inge en de jarige job ook! Hij staat naast de giraf op de kast!!!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow ,such a cute card ,very nice b-day card,fabulous card design!Thank you for sharing this nice card with us at kreadiva´s challenge this montz!Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen