vrijdag 29 januari 2016

melkpakje voor baby

Hoi allemaal!

Ik vind het melkpakje van DDD zo leuk !
Vandaag er een baby cadeautje mee gemaakt voor een lief klein meisje.
Mijn buurvrouw vond het zo lief dat ze hem vast pakte en er mee naar huis is gegaan.


Om de sokjes een labeltje gemaakt en daarop ook een stempeltje  van mariannedesign  gebruikt

Gebruikte materialen zijn:
COL 1386, LR0204,
COL 1313 en de COL1315 stempeltjes
vlinder en bloemetjes met een pons gestanst


Deze creatie wil ik graag mee laten doen bij:

Marianne kreadivas # alles geht + option Schneeflocken
Craft Addiction Challenge # nieuw begin
Anreda #nieuw begin
Dan wens ik jullie nog een fijne dag!

Lieve groetjes Anita

19 opmerkingen:

  1. Wat schattig! En super het girafje en het lieve konijntje Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend doosje Anita....een geweldige leuke babycreatie...met hele lieve stansjes erop en een prachtig labeltje aan die leuk sokjes...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig Anita! Ik wacht nog steeds op een gelegenheid om met mijn girafje aan de slag te kunnen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig melkpakje heb je gemaakt en met de sokjes een erg leuk cadeautje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het zo schattig Anita, ik smelt er helemaal van, zo leuk gemaakt met het melkpakje, ook de sokjes zijn zo lief.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp heel goed dat de buurvrouw het melkpakje mee naar huis nam :) Hij is zo schattig! Het girafje is heel lief en de kleurtjes ook!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig melkpakje,Anita.Het labeltjes aan de sokjes is ook superleuk.Mooi cadeautje voor de buurvrouw.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk melkpakje ,erg leuk kraamcadeautje. Dat labeltje om de sokjes maakt het helemaal af.Snap dat je buurvrouw er helemaal weg van was.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief babymelkpakje heb je gemaakt, het girafje is zo schattig.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is ook zo leuk om een doosje te maken voor een baby! Hij is enig geworden Anita! Kan me indenken dat je buurvrouw hem ook geweldig vond!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schatje. Prachtige kadoverpakking en 100% cute!!! Mooi gedaan Anita.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kraamkadootje! Schitterend gemaakt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een lieverdje,prachtig cadeautje,

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat melkpakje lief gedecoreerd Anita. Een heel lief kraamcadeautje en leuk dat je ook aan de sokjes zo'n mooi labeltje hebt gehangen. Het is helemaal àf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet aan de eerste challenge van CrafAddiction.
      Lieve groetjes Miranda

      Verwijderen
  15. Leuk is het melkpakje van DDD. Ik heb die ook al verschillende keren gemaakt. Leuk om cadeau te geven.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very cute! So lovely!Thank you so much for join us at Kreadiva´s challenge this month!Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen