dinsdag 5 januari 2016

winter vogeltjes

Hallo allemaal!

Dank je wel voor al de lieve berichtjes op mijn vorige blog post.
Vandaag weer een winters kaartje en dat past precies bij het weer type dat we hier vandaag hebben.
Gistermorgen sneeuw
  jammer dat de kinderen al weer naar school moesten ik zag een enkel sleetje door de straat gaan en vandaag ijzel

 en niet zo'n beetje ook. Het was hier echt gevaarlijk op straat ondanks het vele strooiwerk was het toch nog een ijsbaan voor de deur.  

Vandaag een kaart met de vogeltjes deze heeft mijn zus gekocht en ik mocht hem even lenen.
Ik heb met embossing poeder en de heat tool gewerkt.
Later toen ik de tegeltjes had opgeplakt dacht ik ik had hier ook wat embossingpoeder op moeten doen maar toen was het al te laat.


gebruikte materialen:
 van Mariannedesign de EWS 2213 , CR 1253, COL 1325 en de DF 3403.
Touw en belletjes uit de voorraad.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
52 weeks to Christmas # dier op je kaart
Mariannes Disign Divas # alles mag ( nr 3)
Mariannedesign Kreadiva's # alles mag  + option weihnachten
 
Dan wens ik jullie nog een fijne avond!

 Lieve Groetjes Anita



20 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, dat ziet er inderdaad spekglad uit en hier in Brabant is het niet eens koud. We zitten op 8 graden boven 0. Wat een verschillen hé in zo'n klein landje?
    Je kaart is een plaatje in dat kraft met wit. Zo komen die vogeltjes erg mooi uit vind ik en juist wel leuk dat de tegeltjes en de klimop geen embossingpoeder hebben. Dat geeft een beetje contrast in het geheel. Super afgewerkt ook met dat stoere touw en belletje. Ik vind het een topkaart...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    de foto's zien er bekend uit, hier hetzelfde beeld, de sneeuw gisteren was nog wel leuk, de ijzel een stuk minder..
    Alle scholen waren vandaag dicht en morgen beginnen ze 2 uur later..of niet als het nog zo glad is..
    Prachtige kaart heb je gemaakt met de vogeltjes, leuk met de tegeltjes en de klimop,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita. Wat een een superleuk kaartje is dit geworden met de vogeltjes. Ik heb het ook weleens dat ik achteraf denk ik had het even anders moeten doen. Voor de volgende keer. Wel een redelijk laagje sneeuw bijvullen hier ligt niet veel maar wel veel ijs om het huis. Vanmorgen iets later dN anders wel op de fiets naar mijn werk. Fietsen en lopen door de berm. Het fietspad was niet helemaal schoon. Hopelijk valt het morgen mee. Want hier hou ik. Niet van. En ik wil liever ook niet vallen. We zien wel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is het geen sneeuw in het straatbeeld. Van al die glimmende straten wordt ik trouwens ook niet blij, dat is weer levensgevaarlijk..De vogeltjes op je kaart zijn erg leuk geworden. Leuk dat je mee doet met de challenge van 52 WTC. Groetjes, Ingrid DT-lid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart ,erg leuk gedaan zo met die vogeltjes.
    Vind hem zo eigenlijk ook wel heel mooi!
    wel raar bij jullie die sneeuw en gladheid hier is niks aan de hand .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het is echt bar, ook die discoverlichting in huis is heel bijzonder hihi! je kaartje past perfect bij ons winterweer Anita, schattig met die vogeltjes!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij boffen hier in het Wesrwn van het land, geen spoor van sneeuw of gladheid.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt Anita, blijf maar lekker binnen hoor, freubelen is ook leuk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoor dat het morgen nog zo blijft! Hopelijk heb je genoeg eten in huis!
    Je kaartje is prachtig. Mooi toch die combi van wit en kraft!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kaartje met die leuke vogeltjes Anita...
    Mooie winterse foto's heb je gemaakt...alleen het blinkt wel een beetje gevaarlijk....al vele valpartijen zijn er geweest volgen de nieuwsberichten
    doe maar voorzichtig aan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, Anita! Mooi met kraft en wit.....,en wit bij jullie? Niet te geloven.....hier bij ons 8+ graden, en een beetje zon.....Lieve groetjes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, Anita! Mooi met kraft en wit.....,en wit bij jullie? Niet te geloven.....hier bij ons 8+ graden, en een beetje zon.....Lieve groetjes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig in dat Kraft met wit, ik houd ervan. Leuk die vogeltjes! Enne hier in het oosten geen gladheid gelukkig, wel een stuk kouder dan de afgelopen weken. Eindelijk een beetje winter gevoel...Fijne dag en groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita wat een mooie foto's! Hier hebben wij helemaal geen sneeuw, geen gladheid niks. Gek he dat het weer in een land zo kan verschillen op verschillende plekken?! Jouw kaart is super mooi! Ik mis het embossingspoeder op de bakstenen niet ;) Hij is zo helemaal af vind ik :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Anita,
    Via 52 weeks to Christmas kwam ik op je blog terecht en ben gelijk volger van je geworden. Wat maak je prachtige kaartjes....zoals deze....schitterend!
    Groetjes en tot blogs,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Anita. Mooie kleuren en mooi gemaakt.
    gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. eine tolle Karte hast du hier gewerkelt.

    Danke für deine Teilnahme bei den Basteltanten.
    Liebe Grüsse
    Simi :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. deine karte ist echt toll geworden. die farbkombi gefällt mir sehr gut.
    danke für deine teilnahme bei der friendship challenge

    lg
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo liebe Anita,

    bei euch sieht es ja wirklich winterllich aus. Hier haben wir bisher noch gar keinen Schnee gehabt.
    Deine Karte gefällt mir sehr gut. Kraftpapier in Kombination mit weiß gefällt mir sehr gut. Das Vogelmotiv ist wunderschön. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ich wünsche dir viel Glück. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wunderschöne Karte und schön winterlich ist es bei euch. Danke fürs mitmachen bei Friendship Challengeblog. Lg

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Anita,

    Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei den Basteltanten und der Friendship Challenge
    und viel Glück wünscht Dir Sonny.

    BeantwoordenVerwijderen