vrijdag 19 februari 2016

Apen pret

Hallo allemaal! 

Vandaag een kaart die ik heb gemaakt voor Chantal  zij is vandaag jarig!
we kennen allemaal de leuke vrolijke kaarten van Chantal en ik heb geprobeerd om een vrolijke kaart voor haar te maken met de leuke aapjes van Mariannedesign.


Gebruikte materialen zijn:
Kaart model /mal van DDD
aapjes COL 1399
bloemetjes  COL 1323
papier PB 7045
tak LR0257
boom LR0203
Happy birthday COL1349
gras LR0204

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
Mariannedesign kreadiva's # alles geht +option Herzchen
Marianne Design Diva's #  alles mag met minimaal 3 producten van MD
De egel # alles behalve vierkant of rechthoekig
AnMaCreatief # Verjaardagskaart
Dan wens ik jullie een heel fijn weekend!

Lieve groetjes Anita

26 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk, een echte aapjes speeltuin, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Anita!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke verjaardagskaart, is dit!
    Hoop dat de jarige hem nèt zo mooi vindt, als ik......?
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijkerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita. Ik hou het ook even niet bij. Maar wat weer een prachtige kaarten heb je gemaakt. Deze voor Chantal is ook weer zo leuk gemaakt top. En wat een mooie kerstkaart en het is zo leuk dat je iedere week een kerstkaart maakt dan komen de oudere spullen ook eens weer te voorschijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met die vrolijke aapjes ...superleuk gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Anita ! Mooi modelletje ook. Chantal vindt deze vast SUPER ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    wat een leuk model is dit, helemaal in de stijl die Chantal zelf ook maakt, erg mooi.
    Fijn weekend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw Anita wat heb jij je goed in Chantal verplaatst zeg en wat is ie enig!!!! Prachtig hoe je dit tafereeltje met de DDD mal hebt gedaan! Geweldige kaart is het geworden Anita...complimenten!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    Wat een leukerd echt een super gave kaart met de leuke aapjes .
    Super mooie apenkaart !
    Prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met de aapjes.
    Heel leuk gedaan!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Anita, een echte Chantal kaart! Een super model en wat zijn die aapjes leuk!!!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooo Anita, deze is helemaal leuk voor Chantal, wat heb je deze kaart gaaf gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kaart en mooie vrolijke kleuren heb je gebruikt Anita! Super gaaf je aapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Anita deze waanzinnig leuke kaart tovert nog steeds een heel brede glimlach op mijn gezicht! Ik vind het zo lief dat je dit voor mij hebt gemaakt! Het is een echte Chantal kaart! Het model is heel mooi, heerlijk vrolijke kleuren, super leuke vogeltjes en dan de aapjes ... wat zijn ze ondeugend hé?! Het proberen kan je weghalen uit jouw post hoor hihi want je bent met vlag en wimpel geslaagd! Nogmaals ontzettend bedankt lieve Anita!
    Dikke knuffel Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Chantal.
    Heerlijk met die ondeugende aapjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Anita. Wat een heerlijke kaart is dit geworden en lief dat je hem voor Chantal heb gemaakt. Zij is ook mijn grote inspiratiebron als het om de diertjes gaat. Het model van jou vind ik ook super, wat leuk bedacht. Een 10 met een griffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je meedoet met onze 'alles behalve vierkant' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt met de aapjes.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi gemaakt zo een aapjes kaart
    Leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra DT Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat leuk zeg! Ook al voor Chantal! Ze heeft prachtige kaarten gekregen! Ik ben er al verschillende tegen gekomen. Heel gaaf en jij hebt haar stijl een beetje gekozen. Zal ze super vinden. Oh ja ik lees het al, ze noemt het zelf een Chantalkaart! Hahaha, klopt dus wat ik zeg.
    Schot in de roos!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een beestenbende, heel leuk! en lief dat je hem voor Chantal gemaakt hebt,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat een super leuke en uitgebreide kaart heb je gemaakt. Echt helemaal leuk! Ik wil jou wat vragen, maar ik kan je emailadres nergens vinden... zou je mij een mailtje willen sturen via mirandaversteege.mv@gmail.com ? Alvast bedankt, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de aapjes.
    Prachtige mal weer van DDD. Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gaaf, vrolijk kaartje!
    Bedankt voor het meedoen bij AnMa Creatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen