donderdag 4 februari 2016

kerstkaart week 5

Hoi allemaal!

Wat vliegt de week toch snel voorbij.... gisteravond kwam ik erachter dat ik nog een kaart met grote tekst letters moest maken voor 52 weeks to Christmas.
 
Het zoeken naar een stans was niet zo moeilijk dit is nl de enige grote teksstans die ik bezit.
Destijds heb ik deze stans gekocht omdat ik deze kaart van Wybrich zo mooi vond ( ze gaf hiermee een workshop bij Jacobi)  ik heb er al vele van verstuurd en de ontvangers zijn altijd positief gestemd over deze snel te maken kaart.
 
 
Deze kaart doet mee bij:
52 weeks to Christmas  # grote tekst letters
 
Tot volgende week!
 
Lieve groetjes Anita!

22 opmerkingen:

  1. Met de grote mooie letters, heeft een kaart ook niet veel meer nodig Anita, ik vind hem ook erg mooi!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterende kerstkaart geworden Anita...inderdaad die tekststans ik prachig...zo sierlijk ...een beauty is het...

    fijn dat je weer mee doet met de challenge van 52 WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart geworden Anita , met
    mooi designpapier en grote tekst erop.
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan mij voorstellen dat je zulke positieve reacties krijgt Anita want het is ook een heel mooie kerstkaart! De tekst springt er heel mooi uit :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Anita!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van 52WTC!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita. Heel leuk gemaakt met dit papier. En de grote bloem en de tekst. Ik heb de mal ook nav een kaart van Wybrich. Doordat ik weinig tijd had deze week is het me niet gelukt... Ik vind je kaart prachtig Door de combi van de materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kerstkaart Anita.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een MOOIE kaart Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Anita,
    ik vind dit model ook zó leuk, heb de Engelse en Nederlandse tekst toen gekocht, super is je kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja inderdaad, de NL versie en ook met een bloem erbij! Erg mooi gedaan ook.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Anita! Dit model blijft leuk om te maken en te krijgen!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje heb je gemaakt! EN dat geloof ik graag: snel te maken en een daverend succes bij de ontvangers. Altijd handig!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gemaakt.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een hele mooie kaart. Bedankt dat je meedoet aan de challenge. Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, Anita. Mooi dp, de bloem en de tekst. Alles past perfect bij elkaar
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita, ik was even een weekje uit de running en mis dan gelijk een mooie kerstkaart van jou. Prachtig gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita, ik was even een weekje uit de running en mis dan gelijk een mooie kerstkaart van jou. Prachtig gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen