dinsdag 16 februari 2016

lollypop

Hallo allemaal! 

Vandaag een roze lollypop!
Gerie heeft op haar blog  een tutorial gezet met een hele duidelijke uitleg zodat iedereen ook deze leuke lollypop kan maken en als er genoeg deelnemers zijn koppelt ze er ook nog een leuke candy aan vast. Super lief natuurlijk!
 Ik had hem al eerder voorbij zien komen toen ze eentje voor Lisanne had gemaakt dus hij stond al op mijn verlanglijstje om te maken.
Nu heb ik niet zoveel ronde mallen dus ik heb niet zo veel laagjes maar zelf ben ik er wel aardig tevreden over en ik vond het erg leuk om te maken.
Ik ga zeker weten nog een keer een lollypop maken en deze blijft voorlopig hier nog even staan zodat ik er zelf nog eventjes van kan genieten.



Gebruikte materialen:
LR0388, flower doily
Lr0390 trendu tassel
Cr 1202 de bloemetjes
Cr1248 circle
Lr0156 blaadjes
Lr0158 vlinders
Vk 9533 knipvel
pons van Martha Stewart
lint, label, papieren bloemetjes en taart doily uit voorraad.
alle randjes bewerkt met tipp-ex
rietje xenos.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
Scr@p-Cards Challenge-Blog  # strikje op je kaart
De Egel # alles behalve vierkant / rechthoekig
Marianne's Design Divas  # anything goes+ option monochromatic
mariannedesign kreadivas  # alles geht+option herzchen
AnMaCreatief # Feest
 
Dan wens ik jullie nog een fijne dag!
Lieve groetjes Anita 


18 opmerkingen:

  1. Ohhh Anita wat is ie moooooiiiii!!!
    Echt geslaagd, ik zie er veel voorbij komen, dus wordt strakjes moeilijk kiezen voor Gerie. Petje af hoor, begrijp best dat je er zelf nog even van wil genieten. Dat heb ik ook soms met kaarten dat ik ze niet meteen weg kan doen.
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards challenge blog en succes.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita wat prachtig is deze lolly kaart geworden super de sup zo mooi geworden .. Prachtig gemaakt. Leuke kleuren. Hier wil jezelf ook nog even van genieten. Ik snap het heel goed.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Wow wat is je lollypop mooi geworden, groot gelijk dat je hem nog even voor je zelf houdt om van te genieten. Lisanne geniet er ook nog elke dag van ze heeft hem in een mooi vaasje op haar buro staan. Ze is nog druk met haar studie en zit dus regelmatig achter haar buro vandaar.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige lollypop Anita, mooie kleuren, echt héél mooi, ik zit ervan te genieten hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow wat een prachtige lollipop heb je gemaakt Anita...super leuke details erop...heel romantisch...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    wat een super mooie lollypop heb je gemaakt prachtig !!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gave creatie heb je gemaakt !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je lollypop is schitterend geworden...snap het dat je er eerst zelf van wilt genieten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    wat een gave lollypop heb je gemaakt,mooie kleuren, leuk plaatje..ook een mooie achterkant, met de tag, super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhhh de jouwe is ook erg mooi in die rose tinten. En nu maar afwachte he, hihi. Ik vond het errug leuk om te maken, en heb al besloten om er voor de kerst ook een paar te maken op een plantenstokje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend mooi Anita, een echte lolly-pop in die zuurstok roze kleurtjes. Prachtige laagjes en de achterkant is ook al zo mooi afgewerkt. Helemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps! Jij gaat als een trein, Anita!
    Bijna had ik deze prachtige lollypop gemist.....Ik vind hem superrrr...
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wauw, wauw Anita! Wat een prachtige lollypop! Ik ben er helemaal weg van en ik begrijp heel goed dat je hem laat staan zodat je ervan kan blijven genieten want dat zou ik ook doen! Prachtige lagen, prachtige kleuren ... het is teveel om op te noemen haha :p Top!
    Gezellig dat je mee doet voor de derde keer bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    Wow wat een PRACHTIGE lollypop !!
    De kleuren ,kant echt gaaf hoor knap gemaakt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je meedoet met onze 'alles behalve vierkant' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie lolly heb je gemaakt!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze FEESTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen