woensdag 10 februari 2016

scraplings

Hallo allemaal! 

Vandaag kan ik jullie 2 kleine scraplings laten zien. 
Vorig jaar was daar een challenge mee of misschien is het wel 2 jaar geleden .....want de tijd gaat zo snel!
Het is gemaakt met het restje wat je overhoud als je een vierkante kaart snijd uit een A4 papier.
En ze zijn gewoon heel leuk om te maken!
Ik heb hierop het nieuwe aapje van MD gebruikt deze heb ik als
cadeautje van Afke gekregen! Echt super lief!

 

Gebruikte materialen:
Col 1399, Lr 0257, pp1401
met een pons de vlinder en bloemetjes gemaakt.

Deze kaart laat ik mee doen bij:
 Mariannedesign Kreadivas # alles geht  + option Herzchen 
 
Dan wens ik jullie nog een fijne dag!

Lieve groetjes Anita 

17 opmerkingen:

  1. Wat een droppies !!!!
    Ik gebruik deze resten zelf altijd voor de stansen, maar het idee is super.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER kaartjes, met die aapjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anita, das sind ja total coole Karten
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige leuke kaartjes Anita.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige kaartjes ,die aapjes zijn echt leuk.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel leuk gemaakt. Volgens mij was het vorig jaar. Ik heb er toen ook een paar gemaakt. Ik geloof dat ik de apenstans ook maar eens aan ga schaffen. Hij is wel heel leuk.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    ik vind scrapligs altijd heel gaaf. Omdat ik vaak kant en klare kaartjes maak, hou ik geen scraplings meer over. Toch maar weer eens doen. Ze zijn zo leuk met de aapjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    ze hebben echt een leuk formaat deze scraplings, ik gebruik altijd cardstock, dus geen reepjes..
    De aapjes zijn echt keileuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kaartjes zijn dit geworden Anita. Ik wist niet dat deze vorm een naam had, maar het brengt me wel op een idee!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke aapjes! De term Scraplings kende ik nog niet. Zo leer je elke dag weer wat :-)
    Lieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. woooow dat zijn 2 prachtige scraplings Anita...met zoooooo een schattige aapjes erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 mooie scraplings,Anita.Wat een leuke aapjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig, die scraplings, Anita.
    Ik had er niet eerder van gehoord, maar erg leuk!
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super grappig en mooi Anita, prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een vrolijk geheel en grappig bovendien. heel leuk!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje! Heel erg leuk met die aapjes.
    Ben zelf net een blog begonnen. www.knutselvinkje.blogspot.nl
    Zou het leuk vinden als je kijkje komt nemen en/of volger word..

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super deze scraplings!!! Bedankt voor de inspiratie.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen