donderdag 3 maart 2016

kerstkaart week 9

Hallo allemaal! 

Vandaag een schudkaart dit is de opdracht voor 52 weeks to Christmas van deze week.
Ik heb echt nog nooit een schudkaart  gemaakt en ik heb dan ook eerst maar even rond gesnuffeld hoe ik dit moest gaan aanpakken. Ik heb ervoor gekozen om het schudgedeelte in de kaart te verstoppen en niet om het erboven op te leggen ik dacht nl. dat het makkelijker zou zijn maar volgens mij maakt het echt helemaal niks uit.
Ik heb gewerkt met 3d blokjes en dat vond ik zelf toch wel een heel gepruts maar het is toch gelukt!
En bij gebrek aan strooi sneeuw  heb ik er maar wat gekleurde.....? ( geen idee hoe ze heten) erin gedaan, ik hoorde later van mijn zus dat ik er ook suiker in had kunnen doen  dit had ze bij iemand gelezen.
 Op mijn antwoord wij hebben alleen suikerklontjes en die schudden niet zo makkelijk kreeg ze een enorme hoestbui van het lachen.
Al met al is het wel een druk en vrolijk geheel geworden.
 
Alle gebruikte materialen zijn van Mariannedesign.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij:
52 weeks to Christmas # schudkaart
mariannedesign Kreadivas # alles mag +option harten
Marianne Design Diva's # alles mag + option monochromatic

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

26 opmerkingen:

  1. Wel ik heb ook dat problem. Heb zo nog niets gevonden om erin te doen. Beetje gek idee om er suiker in te doen, maar ja, we zien nog wel :) Die van jouw is alvast schitterend! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie schudkaart Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita, het lijken mij lovertjes die jij in het schudgedeelte hebt gedaan . Ook mooi hoor. IK weet niet of suiker iets is. Misschien gaat dat later plakken?? Sommigen doen er ook kleine kraaltjes in. IK heb er speciaal iets voor gekocht...Zie je wel op mijn blog. Je kaart is erg mooi geworden. Leuke materialen. Dit plaatje is ook heel mooi voor deze kaart. Leuk om eens iets te doen wat je anders niet snel zou doen! een echte uitdaging. IK was het wel van plan en de materialen had ik al maar was er nog niet aan toe gekomen. Door de uitdaging ik oja! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is je schudkaartje geworden Anita...het is je heel goed gelukt ondanks dat het een beetje moeilijk was...prachtige details erop...en ik noem je schudmateriaal pailettjes of ook wel sequins ...KNAP dat je uitdaging bent aangegaan

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke schudkaart Anita!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super vrolijk kerstkaartje Anita! En die dingen heten pailletten (haha).
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke schudkaart Anita! Zelf gebruik ik altijd een rol foamtape ervoor. Gewoon stukken knippen en even wat over elkaar heen laten lopen als je weer verder gaat. En als vulling kun je ook kleine kraaltjes gebruiken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende schudkaart
    een vrolijk kaartje is het geworden
    ja echt suuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat gek, de halve tekst staat er niet op dus ik begin nog een keer *lol*! Je kaart is echt super vrolijk in deze bonte kleurtjes en als je nu weer eens aan de schud gaat dan moet je een blisterveropakking gebruiken ipv dat gedoe met foampads....gaat stukken eenvoudiger!!!

      xx Irene

      Verwijderen
  10. Hoi Anita,
    Ook jouw schudkaartje ziet er leuk en vrolijk uit.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk vrolijke schudkaart! Zelf werk ik altijd met foamtape, ideaal voor deze kaarten! Die losse dingen heten volgens mij sequins, ik gebruik ze zelf eigenlijk altijd voor schudkaarten.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van 52WTC. Succes!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi vrolijk kaartje Anita,
    have fun met de challenges x
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie en vrolijke schudkaart,Anita.Heel leuk gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een vrolijke kerstkaart! Ik gebruik altijd foamtape voor mijn schudkaarten. Maar het is niet mijn favoriete kaart om te maken. Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk en vrolijk, je eerste schudkaart, Anita!
    Mooi gedaan, hoor.
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk en vrolijk, je eerste schudkaart, Anita!
    Mooi gedaan, hoor.
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita,
    ik blijf zelf de lege blister verpakkingen het handigst vinden..suiker zou ik niet doen, dat gaat echt plakken en suikerklontjes al helemaal niet.. ik vind de pailletten die jij gebruikt hebt ook leuk..
    Mooie en vrolijke kerstkaart is 't geworden..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha ik ga helemaal stuk hier Anita! Ik zie het al voor mij: suikerklontjes .... haha LOL! Suiker zou ik niet doen. Dit gaat door de kamertemperatuur plakkken en het gaat ook schimmelen. De schuddingetjes heten palletten ;) Ik gebruik zelf foamtape. Heerlijk werkt dat! Wat zal je lang bezig zijn geweest met de foamblokjes maar het resultaat mag er zijn! Super leuke en vrolijke kerstkaart en het frame is een leuke touch :)Haha sorry hoor ... ik zie nog steeds die suikerklontjes voor mij .... :p
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt mini-suikerklontjes...hahaha. Zoetjes hadden ook gekunt. Maar wat je nu hebt gebruikt is ook mooi!
    Ik vond het een hele bevalling en maak voorlopig geen schudkaarten meer.
    Jouw kaart is ontzettend goed gelukt! Heel mooi!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig....superleuk gedaan en ik heb ook even smakelijk om je verhaaltje moeten lachen hahaha....Ja suikerklontjes zijn wel heel groot voor een schudkaart maar zout kan ook hoor....meel....gewoon de kast doorspitten hihihi.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een lekker vrolijke schudkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    je eerste schudkaart is echt super leuk! En suiker erin, dat is best een goed idee. Maar de sequins die je nu hebt gebruikt zijn ook erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook jou schudkaart is weer een toppertje Anita, leuk met de sneeuwpoppen, en pailletjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende schudkaart! Prachtig die sneeuwpop op de voor grond.
    Gr anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een superleuke kaart met al die sneeuwpoppen! En dan ook nog een schudkaart! Erg origineel om er de gekleurde pailletten in te doen.
    Lieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen