vrijdag 8 april 2016

een kaartje voor Eline

Hoi allemaal! 

Een tijdje terug kreeg ik een leuke email van Miranda en Janneke of ik ook mee wilde doen om Eline te verrassen en te bedanken voor al het moois wat ze steeds weer ontwerpt waardoor wij zo van onze hobby kunnen genieten.
Een hartstikke leuk idee! En natuurlijk doe ik daar aan mee!

Ik heb dit lieve exemplaartje naar haar toe gestuurd
wij zijn hier thuis
 helemaal weg van deze lieve kleine bambi.

 Gebruikte materialen zijn:
 Eline's  Deer COL1401
Design Folder Hearts Df 3413
 Circle & Flower CR1248

Dit kaartje wil ik graag mee laten doen bij:
Mariannedesign Kreadiva's # alles geht + option mannenkaarten
Marianne's Design Divas # minimaal 3 producten van MD

Dan wens ik jullie een heel fijn weekend!

Lieve groetjes Anita


19 opmerkingen:

  1. Wauw....wat een prachtig kaartje Anita....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lief dat jij ook mee deed, ik zag een prachtige rijtje kaarten bij Janneke..
    Ook jouw kaartje is weer heel erg mooi, leuk is de hartjes stans en de mooie bloem,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor Eline.
    Het hertje is echt een snoepie ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!

    Wat een super lief kaartje heb je gemaakt voor Eline!

    Leuk om alle anderen creaties te zien!

    Lieve groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend! Tof gedaan met die embossingachtergrond. 'Weinig' materalen voor een prachtig effect!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik ben helemaal weg van het hertje hoor Anita. En je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Eline. De hartjes op de achtergrond en de randstans vind ik super!
    Gezellig dat je mee hebt gedaan aan deze verrassingsaktie.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Anita! Zo'n lief hertje en alle hartjes zijn een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje heb ook jij voor Eline gemaakt Anita...heeeeel leuk gedaan...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat hertje is ook nog steeds mijn favoriet Anita. Ze staat heel lief te zijn op die mooie hartjes ondergrond. Een schattig kaartje voor Eline.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een lieve kaart is het zeker geworden, ik zal altijd een zwak voor dit mega schattige hertje houden. Door de subtiele opmaak verder, staat 'ie mooi in de spotlight! Bedankt voor je deelname aan de verrassingsactie! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi kaartje!! Leuk zo met die geemboste achtergrond met af en toe een klein hartje.
    En dat hertje blijft gewoon lief.
    Fijn weekend!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig lief kaartje!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Amita. Wat is dit een leuk hertje. Ik heb dit malletje al maar er is nog niets van gekomen... Er is zoveel moois.. Maar jij hebt er een heel lief kaartje van gemaakt met de hartjes. Erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig kaartje,Anita.Leuke embossing achtergrond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhh, wat een schatje heb je ervan gemaakt Anita. Lieve groene kleur en leuk de hartjes erbij!!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen