donderdag 14 april 2016

kerstkaart week 15

Hallo allemaal! 

Vandaag is het weer kerstkaarten dag en heb ik nog deze Don & Daisy kaart die ik jullie kan laten zien.
Het is een beetje laat maar vandaag druk bezig geweest met koffer pakken ed. want vanaf morgen ga ik nl weer 8 dgn te reuma kuren.
hierdoor zal ik weinig tot niet online zijn.


Deze kaart laat ik mee doen bij:

52 weeks to Christmas # week 15
Mariannedesign Kreadiva's # alles geht

Dan wens ik jullie nog een hele fijne avond!

Groetjes Anita 

18 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi Anita!
    Gr van de andere Anita ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg. Mooie sketch en het plaatje is super lief. Ik hoop dat het kuren zijn vruchten af zal werpen. Succes en sterkte!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita. Je kaart is echt prachtig geworden. Dit soort afbeeldingen blijven mooi. Leuke kleuren en schets . heel veel sterkte met je reuma kuur. Hopelijk knap je er goed van op. We zullen je kaarten missen. Want ze zijn altijd even mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje Anita!
    veel succes met je kuur, hopelijk voel je je er helemaal door opgeknapt
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi gedaan!
    Ik hoop dat de kuren je goed doen.
    Lieve groetjes Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Anita heel mooi gemaakt!
    Sterkte met je kuur hoop dat het je goed doet.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, leuke kleuren ook..
    Ik hoop dat je baat mag hebben bij het reuma kuren..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRACHTIG kerstkaartje Anita....wat een schitterende accentjes er allmaal opgemaakt...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig met mooie kleuren en accenten Anita!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie en warme kerstkaart Anita! Heel veel plezier de komende acht dagen! Hopelijk doet de kuur je goed en kom je de dagen wat beter door :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterend kerstkaartje Anita.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kerstkaart met Don & Daisy!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Warme kleuren.
    Succes met je kuur, ik hoop voor je dat het goed helpt.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, een juweeltje. Veel sterkte met de kuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo zo er komen nogal wat mooie MD kaartjes voorbij, nogmaals succes bij MDKD, ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Kreadiva´s!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen