vrijdag 29 april 2016

verjaardags kaart voor Afke

Hallo allemaal! 

Op deze regenachtige vrijdag heb ik nog een kaart om te laten zien deze heb ik voor Afke gemaakt ze vierde vorige week haar verjaardag en daar hoort natuurlijk een kaartje bij.

Ik heb voor deze kaart weer eens mijn oudere mal de flower mirror tevoorschijn getoverd ik blijf hem mooi vinden.
Het papier en de de mooie border rand zijn nieuw deze heb ik in febr gewonnen bij de Marianne Design Divas.

Gebruikte materialen zijn :
LR0390 Tassels
LR0322 Flower Mirror
LR0395 Border set
LR0157 decoratieve elagantie
PK9110 Twinsets & Pearls
VK9536 Plaatje

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
Craft Addiction Challenge # something old something new
Mariannedesign kreadiva's # alles mag + optie bloemen
Marianne Design Divas # alles mag + optie vogels

Dan wens ik jullie een heel fijn weekend!

Lieve groetjes Anita

19 opmerkingen:

  1. Wauwww deze is werkelijk super super prachtig Anita!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaartje, Anita!
    Lekkere vrolijke kleurtjes, en tóch vintage. Mooi hoor.
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Anita!
    Leuke mallen heb je gebruikt en heel mooi papier.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow...heel mooi Anita en wat past je nieuwe rand stans prachtig bij de mirror en de label er zo in geschoven is heel tof! Heerlijk ben je aan de slag geweest met oud en nieuwe prijs...super ook je mooie tassels erbij!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Anita.Mooi plaatje en superleuk afgewerkt met de tassels.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anita wat is dit een pronkje met prachtige stansjes!! Afke is vast heel erg in haar nopjes!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    wat een mooie kaart voor Afke, leuke stans heb je gebruikt en ook je nieuwe is super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, wat een gave kaart heb je voor Afke gemaakt. Ik vind hem heel chique. Prachtige mallen zijn het!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart heb je gemaakt voor Afke.
    Leuk om de oudere mal te combineren met de nieuwere.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow.....wat een gave kaart heb je voor Afke gemaakt Anita....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een plaatje Anita. Mooie kleurencombinatie en mooie stansen gecombineerd. Dank je voor je deelname aan de challenge bij CraftAddiction.
    Lieve groetjes Miranda (dt CA)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita, wat een beauty van een kaart heb je gemaakt.
    Wens je een fijne zondag,
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je voor Afke gemaakt.Anita Heel leuk in de nostalgische stijl. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En het is een cliché, maar in het echt is hij veel mooier!!!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben wel heeeeeeel laat met reageren maar wil je toch laten weten dat ik hem prachtig vindt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart zeg!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita.
    deze mal is inderdaad prachtig.
    Je hebt er dan ook een prachtig kaartje voor Afke me gemaakt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen